perjantai 1. maaliskuuta 2013

Kuopion ostokset ja kuulumisia

Ninja 6,95€ (Blogger pilasi ton laadun täydellisesti, ei suostu lataamaan sitä laadukkaana)
9,95€ Vero Moda
Gina Tricot 14,95€?
New Yorker 14,95€ (anteeks kellertävä kuva, en kuumeessa jaksanut säätää kameraa)
Mustat Gina Tricot 19,95€ ja vaaleat Cubus 19,95€

Moi! Ette usko miten paljon mua nyt ärsyttää. Ulkona on noin hieno sää, aurinko paistaa ja muutama aste lämmintä just sillon kun mä oon kipee. Oon ollu nyt maanantaista asti kuumeessa, toivottavasti tänään ei enää tulis kuumetta ettei menis koko loma kuumeisena sohvalla maatessa. Tiistaina käytiin mun kuumeesta ja kamalasta yskästä huolimatta Matkuksessa ja Ikeassa. Ostin Matkuksesta kolme paitaa, kahdet farkut ja kengät, joista onkin siis kuvat tuossa tämän tekstin yläpuolella. Ikean ostoksista en viitsi laittaa kuvia, mutta sieltä mukaani tarttui valkoisia henkareita, kangaskukkiaja kolme pientä hyllyä. Illalla kuume nousi 38.3 asti. Siivosin ennen sitä vaatekaapin, tuli taas heitettyä paljon vaatteita pois. Keskiviikko oli varmaan tylsin päivä pitkään aikaan. Olin koko päivän koneella, katoin telkkaria tai luin Demiä. Kuumetta oli korkeimmilaan 37.7. Torstai alkoi jo paremmin, päivällä ei ollut kuumetta ja yskin vähän vähemmään. Tosin yöllä heräsin järkyttävään yskään.Makasin sohvalla, nukuin, katoin telkkaria, luin ja datasin. Tää päivä on sitten menny aika hyvin, on ollu paljon parempi olo ilman kuumetta ja yskimisiä. Toivottavasti nyt ei enää kuume nousisi, siinä rajoilla kävi muutama tunti sitten. Katoin eilen illalla kolme elokuvaa, tänään kaks. Jos jotain kiinnostaa niin Myrsky, Eläintohtori 1 ja 2, Koirahotelli ja Men in black 2. Ainoat katsottavat leffat mitä meiltä löytyi ja mitä en oo vähään aikaan kattonu. Nyt tässä vaan katon telkkarista jotain, salkkarit alkaa kohta. Eipä mulla muuta, huomenna julkaisen postauksen helmikuusta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti