lauantai 23. maaliskuuta 2013

Ostoksia

mekko
flower Hiuspinni 9,95€ Carlsson
ostoksia Kynsilakka Depend, Kicks 1,50€, kalkkikivi Oliverille 5,90€ lemmikkikeskus, kuorintavoide n. 5€ Anttila ja suklakorvakorut 1,50€ Seppälä 126
Oranssi neuletakki H&M
Tänään olin tosiaan taas Mikkelissä. Mukaan tarttui yllättäen myös rippimekko, ylin kuva on siis siitä otettu. Koko mekon kuvan laitan vasta sitten konfirmaatiopäivänä. No mutta kuitenkin, lähdettiin tänään äidin yhdeksän maissa Mikkeliin linja-autolla. Mekkoja katsellessa meni ensimmäiset 1,5 tuntia, mutta olen kyllä erittäin tyytyväinen tuohon mun valintaan. Kiertelin Akselin kauppoja läpi ja käytiin Subwayssa syömässä. Huomasin Emman siellä ja kävin sen kanssa Cubuksella ja H&M:llä. Kotona olin sitten neljän maissa. Kuvasin ostokset, lagitin vaan jotain, siivoilin huonetta ja luin maanantain kemiankokeeseen. Kaikista tavaroista ei ole kuvia, esim. vaaleanoranssit farkut puuttuu (Gina Tricot, 14,95€ jos jotain kiinnostaa).
     Huomiselle mulla ei ole vielä mitään suunnitelmia. En jaksa mennä kirkkoon, haluun ees yhen päivän pitää vapaana ilman mitään pakollisia menoja. Ja voihan siellä kirkossa aina käydä ensi sunnuntaina, jospa silloin olisi tulossa muitakin. Voisin kai olla toki Annikan kanssa, jos kemian lukemisessa ei mene kamalan kauan. Ja Saran kanssa vois taas Skypettää!

Tämä postaus on nyt tässä, postailen varmaan huomenna taas.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti