tiistai 19. maaliskuuta 2013

Haluan sun palaavan

jeeee 025 jeeee 024 jeeee 021
Annika & ylempänä sen kamera
farkut
Mooi! Tulin nyt tässä välissä kirjottamaan postausta, kun mustikkapiirakka paistuu uunissa. Eilen olin vaan Annikan kanssa, testailtiin hajuvesiä järkyttävällä lopputuloksella ja pelattiin niitten tabletilla. Muuten oli ihan normaali päivä, kai? Tänään oli koulussa ihan kivaa, ei oltu ees ulkona millään välkällä kun ei jaksettu ja laitettiin vaan kampauksia toisillemme siel koulun vessassa. Kävelin Annikan ja Sannin (pikkusiskon) kanssa kotiin, ja olin jo puol 4 kotona. Sit Annika tuli taas meille, leikittiin Taikan kanssa ja sit alettiin leipomaan jotain. Halusin tehä mustikkapiirakan ja sisko muffinsseja nii tehtiin sit niitä. Sain eka tehtyä just täydellisen piirakkataikinan mut se sit jotenkin yllättäen pääsi kaatumaan lattialle, ja toki myös mun syliin.. Jouduin toki tekemään uuden taikinan vajailla aineksilla, mutta yllättävän hyvä siitä tuli. Joo älkää nyt naurako mulle, ei se taikina syliin tarkotuksella kaatunu! Tuossa ylempänä on pari kuvaa eiliseltä, tänään en ehtinyt käymään ulkona kuvaamassa. Katotaan jos huomenna saisin kässässä sen pitsitopin valmiiksi, riippuu että miten saan sen ommeltua. Lauantaina meenkin taas, yllätys yllätys Mikkeliin shoppailemaan. Pitäs ostaa jotkut uudet farkut ja joitain paitoja, KappAhlista vois kattoo kun mulla on sinne vielä käyttämätön lahjakortti. Eipä mulla tässä nyt muuta, postailen varmaan taas parin päivän päästä.
/Viimeiset kuvat farkuista, joista siis tuli tuollaiset shortsit
/lol otsikko Robinia koska soi päässä se..

4 kommenttia:

  1. kivoja kuvia! :) noi farkut oli kyl kivat aiemminkin, oli lopputuloskin ihan kiva :)

    ss-timeisfleeting.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo oli pakko leikata kun 10cm liian lyhyet lahkeista mut muuten sopivat nii.. :D mut kiitti!

      Poista
  2. Sulla on kiva banneri! :)

    minttusblog.blogspot.fi

    VastaaPoista