keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

Alkuviikosta

 
Nyt on ollut päivä tai kaksi väliä postaamisessa, syystäkin. Halusin, että mahdollisimman moni tajuaa nyt laittaa kuvapostaukseen aiheita eikä kommentoi muihin, uudempiin postauksiin.
   Muttajoo, mulla on lähtenyt aika hyvin koulu käyntiin, onneksi ei ole ollut kokeita tai muita. Koko viikon läksyt tein perjantaina, joten niitäkään ei ole tarvinnut tehdä. Tänään pitää tosin vähän valmistella kauhutarinaa, jota aloitetaan kirjoittamaan huomenna äikässä. Olin joku päivä Annikan kanssa, oliskohan ollut maanantai? No eilen kuitenkin olin Annin kanssa, meillä oli pitkästä aikaa poikkeuksellisen hauskaa. Vihdoin muuten jaksoin linkata molempien blogit niminen kohdalle, joten käykäähän katsomassa molempia! Tänään oli kyllä paras koulupäivä tältä viikolta, en tiiä mikä tästä teki kivan, mutta silti. Kässässä jatkoin paidan tekemistä, saan sen varmaan seuraavalla kerralla valmiiksi. Noin tunti sitten tulin kotiin, tyhjensin ja täytin tiskikoneen, söin paahtoleipää ja tummaa suklaata ja nyt oon koneella. Kohta voisin tosiaan tehdä sen jutun äikästä, tykkään tehdä kaiken aina reilusti ajoissa.
      Oon vähän miettiny, että milloin tekisin sen. Tiedän, että osa lukijoista haluaisi sen mielummin arkipäivästä ja osa viikonlopusta. Teen sen kuitenkin viikonloppuna, ehkäpä nyt lauantaina. Kuvapostauksen aiheidenantoaika loppuu juuri silloin, joten kuvapostauksen teen vasta sunnuntaina. Toivottavasti kelpaan, koska yritän nyt parhaani mukaan panostaa tähän blogiin ja toteuttaa reilusti entistä tiheämpään erikoispostauksia ilman äänestystä tai kun tietty lukijamäärä ylittyy.

Ei mulla nyt muuta, teen seuraavan postauksen huomenna/ylihuomenna!

2 kommenttia: