lauantai 2. maaliskuuta 2013

Asukuvia ja enemmän tekstiä

 Paita New Yorker 14,95€
Farkut Cubus 19,95€
 Pöllökoru Ibero 14,95€
Moikka! Outoo et teen postausta aamulla, kello 8.50. Yleensä postaan melkein viimetipassa illalla ja nukkumaanmeno venyy. Tai sitten postaan kaiken kiireen keskellä kun pitäis tehä läksyjä ja lukee kokeisiin. No, asiasta toiseen. En siis onneksi ole enää kipeä, okei ollut kolmeen päivään mutta silti. Eilisen aamun vietin koneella ja telkkarin edessä, mutta sitten kuitenkin Jenni soitti, oli vailla seuraa ja menin niille. Pestiin taas marsujen häkki ja vammailtiin kaikkee sen ja Viivin kaa. Sitten tulin kai jossain kolmen aikoihin kotiin kun ne lähti johonki. Anni oli sit ilmestyny meille siskon kaveriks, ja sit ne tuli mun huoneesee ja datattiin täs kaikki kolme, kolmella koneella. Tehtiin kaikkea tyhmää ja naurettiin paljon.
    Mä eilen illalla aloin ajattelemaan enemmän mun blogia. Mun mielestä ulkoasu on nyt pitkän muokkailun jälkeen ihan hyvä, paitsi että postausten otsikot ei suostu keskittymään, vaikka päivämäärän sain keskelle. Olenhan koodauksen ihmelapsi (en ole siis ikinä osannut koodata mitään). Enköhän mä sen vielä saa keskitettyä, katoin kahestakin blogista ohjeita, mutta ei vaan onnistunut. Laitoin muuten pari päivää sitten uuden faviconin, mutta se ei ole vielä tullut paikalleen, vaan on vanha edelleen. Se uusi on samantyylinen, tosin sydän on vaaleanpunainen jee. Eniten tässä blogissa mua tympii postaukset. Aina mulla on kiire, aina teen postaukset pikaisesti, ikinä mulla ei ole kuin ehkä juuri ja juuri pari kuvaa, ikinä en jaksa kirjoittaa. Nyt mun pitää ottaa itseäni niskasta kiinni, ja yrittää kirjoittaa ainakin tän "kirjoituslaatikon" alalaitaan asti. Nyt se on mulle paljon, ennen ei tuntunut miltään. Mitähän mä silloin aina selitin.. Jos mulla ei oo uusia kuvia, voin aina nopeesti käydä ottamassa asukuvia alakerran ison peilin kautta tai laittaa muutaman viikon vanhoja, mutta julkaisemattomia. Alan tehdä myös enemmän erikoispostauksia, kuten my day kuvina. Videona en tee, en jaksa kuvata sitä pitkin päivää ja sitten vielä ladata montaa tuntia Youtubeen. Myös kuvapostaus voisi olla kiva, lukijat kommentoivat siis mitä aiheita haluaisivat minun kuvaavan (huone, hammasharja, kännykkä, koululaukku...).
     Noniin, hyvä juttu! Sain kirjotettua sen verran kuin tavoitteena olikin, enemmänkin! Toivottavasti te, jotka enemmän tekstiä halusitte, olette nyt tyytyväisiä tähän. Kunhan totun taas kirjoittamaan enemmän, niin voi käydä, että tekstiä tulee sitten joskus vielä tätäkin enemmän. Tänään pitää pakosti lakata ja viilata ja laittaa kynnet, nää on kamalan näköiset nyt. Sitten voisin kattoo vaatteita tulevalle viikolle, tykkään suunnitella asuja etukäteen. Jossain vaiheessa lähdetään käymään mummon luona katsomassa sukulaisten koiria, ne on viikon mummon luona, koska itse lähtivät Lontooseen. Voisin mummolle ottaa kameran mukaan, katsotaan jos sieltä saisi jotain kuvamateriaalia. Pitää vielä nyt loppuun mainita, että meillä täälläpäin tämä sunnuntai on viimeinen lomapäivä.
      Viettäkäähän kiva sunnuntai!

10 kommenttia:

  1. Liikaa tekstiä, sori ei jaksanut lukea.
    Muttamutta tosi hienoja kuvia ja toi pöllökaulakoru on maailman söötein. :3 ♥

    VastaaPoista
  2. aivan ihana blogi! :) oot tosi kaunis ja kaikkeee ja sul on ihanii vaatteita oot tollanen kiva pirtee omg! !:D
    liityn ;)

    VastaaPoista
  3. Aivan mahtava blogi! Teksti on sujuvaa ja kuvat tosi hyviä! ♥

    VastaaPoista
  4. ´Miten ihmees jaksat kirjottaa näin pitkii? Ite saan muutaman rivin rustattuu ja sitten loppuu inspi... Ihunia kuvia♥ Mahtava blogi!



    sarzunlife.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hah, kiitti (: kirjotin tohon nyt kerralla kaiken asian, enkä säästellyt myöhempii postauksiin :DD

      Poista
  5. Heitin sulle haasteen :) http://miisaidamaria.blogspot.fi/2013/03/haaste.html

    VastaaPoista