maanantai 25. helmikuuta 2013

Tylsyyspostaus


Sanni lautailee
Moikka! Otettiin tänne Kuopioon mokkula mukaan, joten pääsin postaamaan. Eilen oltiin täällä
kahdentoista aikoihin. Mentiin suoraan Matkukseen ostamaan siskolle lumilauta + muut lasketteluvälineet. Kävin sillä välin pikaisesti New Yorkerissa ja ostin sieltä kengät ja yhden paidan. Sieltä lähdettiin tänne mummon ja ukin luo. Syötiin ja lähdettiin käymään Kasurilassa, sisko halus testata lautaansa. Sieltä otin muutamia kuvia, jotka ovatkin tässä postauksessa. Kasurilasta lähdettyämme mulla alko tulla entistä huonompi olo. Ennen sinne lähtöä otin buranan päänsärkyyn, joten sen takia eilen ei vielä ollut kuumetta. Nukuin yön tosi huonosti, ja aamulla oli kuumetta. Muut lähti aamulla Tahkolle laskettelemaan ja mä oon ollu vaan täällä mummon kanssa koko päivän. Oon vaan ollu sohvalla. Oon syöny paljon, lukenu Demiä, datannu ja pelannu Sims. Nyt on onneks kuume laskenu ja mulla on jo parempi olo. Lähdetään täältä huomenna, käydään kotimatkalla Matkuksessa. Toivottavasti nyt ei tulis enää kuumetta, että jaksaisin olla siellä huomenna. Mun pitäis ostaa vielä Cubukselta/Ginasta vaaleansiniset ja mustat farkut, kaikki mun nykyiset farkut on vaan tummansinisiä. Teen huomenna sitten postausta ostoksista, eiliset ostokset esittelen myös siinä samassa.

26 kommenttia:

  1. Äääääääääää apua miten ihana blogiiiii !??!?! owo Liityin lukijaksi♥ Sulla on ihana favicon, ulkoasu, oot nätti, sun kuvat on hyviiii yms. !(: en voi niiku sanoo muutaku että ihanananannana blogi<3

    VastaaPoista
  2. oi oot tosi nätti =) ja sun blogis on muutenkin tooosi kiva!

    VastaaPoista
  3. ihana postaus taaas:) ja parane pian♥!

    VastaaPoista
  4. hienoi kuvii, sun noi ulkohousut on tosi kivan väriset:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoos (: siinä kuvassa on kyllä mun sisko, ite en laskettele :D

      Poista
  5. Tosi viisas tuo miun kuva : DD

    VastaaPoista
  6. kivalta vaikuttava blogi, ainekii kuvista tykkäään ! (;

    VastaaPoista
  7. kivoja kuvia & kiva banneri! (:

    http://iddusblog.blogspot.fi/
    x kommaa takas ^ :-) ?

    VastaaPoista
  8. hieno banneri ja kivoja kuvia, mukavanoloinen blogi! (;

    http://blueeyesinsky.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. Vautsi, mikä blogi! :-) Tosi kivoja kuvia, mukava banneri kaikki toimii kivasti!

    VastaaPoista
  10. hitsi miten kiva toi sun banneris on vaikka onkin yksinkertanen:-) mulla on kyl niin ikävä lunta ja laskettelua!

    xx, Carpe fucking Diem, jos jaksat käy kurkkaamassa:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitooos :) hyyyi lunta, sais sulaa kaikki pois! :D

      Poista