lauantai 28. syyskuuta 2013

Maple leaves

f013
Paita H&M
Farkut Bershka
Kengät H&M
Rannekoru Glitter
Kaulakoru Timanttiset
(Korut näkyy muissa kuvissa)
f003 017 f016 f025 f045 f015 Moikka! Olin odottanut kauan, että saan tänne kuvia värikkäistä vaahteranlehdistä. Käytiin tänään mummon luona, onneksi siellä on muutama vaahtera! Oon yllättävän tyytyväinen lopputulokseen, mun ei tarvinnut muokata näitä kuvia juuri ollenkaan, rajasin vain joitakin vähän. Käytössä oli jälleen 75-300mm objektiivi, joka on mun mielestä tosi hyvä. Oon tykännyt kuvailla sillä varsinkin näin syksyllä. Sillä saa zoomattua kivasti, joten tulee otettua vähän erilaisia kuvia kuin yleensä. Laitoin tänään kameraan vähän erilaiset asetukset kuin yleensä, säädin sävyjä lämpimämmiksi ym. Mutta, se niistä kamerajutuista. H&M:n tilaus (josta taisin joskus mainita) tuli tällä viikolla. Tai osa siitä, itseasiassa. Koko paketti lähtee palautettavaksi yhtä paitaa lukuunottamatta, mutta sekin meni siskolleni. Jossain vaiheessa sieltä pitäisi tulla sellainen vaaleanharmaa huppari, joka toivottavasti on sopiva! Mun olisi tehnyt kamalasti mieli käydä tänä viikonloppuna Mikkelissä ostelemassa kaikkia kivoja syksyvaatteita, mutta jospa yrittäisin säästä rahojani syyslomaa varten. Ja ainiin, ollaan menossa 12.10 Helsinkiin kauneus ja terveysmessuille Annikan kanssa, joten yritän säästää sitäkin varten. Tarkoituksena olisi hankkia sieltä joitain kivoja kynsilakkoja, mukaan tarttuu tosin varmasti paljon muutakin. Ajattelin, että teen sinä päivänä my dayn videona, miltäs kuulostaisi?

Eipä mulla tällä kertaa muuta, postailen taas varmaankin huomenna / maanantaina.

Muistakaa kommentoida! (:

-Roosa

13 kommenttia:

  1. Ihanan syksyisiä kuvia, tee ihmeessä MY DAY siltä päivältä!:-)

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia ja oot tosi kaunis! <33

    VastaaPoista
  3. ihania kuvia!! ps. ostin sulle synttärilahjan ;)

    VastaaPoista
  4. ääääää en malta oottaa jouluu! onko meidän paketti jo tullu, siin on sun synttärilahja :)

    VastaaPoista
  5. Ihania kuvia! ja my day olis just kiva :3

    VastaaPoista
  6. Heei sori kun poistin tästä pari kommenttia, joihin en ollu vastannu! Netti pätkäs (koska dna mokkula) kun olin painamassa "vastaa", ja menikin ilmeisesti sitten "poista" kohtaan :o

    VastaaPoista