lauantai 14. syyskuuta 2013

Autumn



Moikka! Tulin taas melkein viikon tauon jälkeen päivittelemään kuulumisiani, aloitetaan nyt vaikka perjantaista.Se oli ainakin mun osalta ihan hyvä päivä, vaikka olikin perjantai 13. Koulussa meni ihan normaalisti, oli liikkaa, matikkaa, bilsaa ja äikkää. Meillä on jo ensimmäinen koekkin tulossa, ensi viikon perjantaina. Onneksi osaan jo nyt tangentin, sinin ja kosinin, niin ei tarvii harjotella niin paljon. Kävin katsomassa sen One Direction leffan, This is us. Mun mielestä se oli tosi hyvä, paljon parempi, mitä osasin odottaa. Ajatella, Elämä lapselle - konserttiinkin on enää muutama päivä! Sitä odotellessa. Tänään, eli lauantaina olin Mikkelissä. Kävin siellä tosi pikaisesti, mukaan ehti tarttua kuitenkin muutama juttu, jotka esittelen seuraavassa postauksessa. Olisin esitellyt ne jo tänään, mutta pikkusiskoni, joka yleensä ottaa asukuvia mun blogiin on kaverillaan yötä. Voisin toki kohta mennä parvekkeelle tappelemaan ton kolmijalan kanssa...

Sori pienet kuvat, mun oli pakko laittaa nää Bloggerin kautta, koska Flickrillä on taas asenneongelma mua kohtaan.

-Roosa

10 kommenttia: