keskiviikko 25. syyskuuta 2013

Burgundy

034 044 046
Mooi! Tulin nyt jakamaan teidän kanssa muutamia kuvia, joita tuli tänään otettua. Ite oon ainakin ihan tyytyväinen niiden laatuun, valotukseen, väreihin ym.  Ajattelin muuten, että tekisin jossain vaiheessa kännynkäntyhjennyspostauksen (onpa pitkä sana..!) ja my dayn videona. Mulla on nimittäin kertynyt kännykkään aika paljon kuvia. Asiasta toiseen, tänään oli taas vaihtelun vuoksi tavallinen päivä - heräsin, söin, puin, meikkasin, kävelin kouluun, tulin pois sieltä, söin, kävin ulkona kuvaamassa, olin koneella, söin taas, tein läksyjä & luin kokeisiin ja tulin taas koneelle. On mullakin tylsä elämä. Tänään tosin oli ruotsin koe, joka meni varmaan ihan hyvin, ainakin se tuntui helpolta. Onnistuinhan mä ilmeisesti sotkemaa sinne jonkun sanan saksaakin väliin.. Oon katellu viimepäivinä netistä itelleni uutta konetta, jos jotain kiinnostaa, niin tästä nykysestä Asuksen varmaan maailman paskimmasta läppäristä irtoaa kohta näppäimet & näyttö. Tällä hetkellä ainoalta oikealta vaihtoehdolta tuntuu Macbook air, tiedän, mutta mulla on kallis maku niin kännyköiden kuin tietokoneidenkin suhteen. Oon myös miettinyt paljon, mitä teen seuraavaksi hiuksilleni. Joo vaikka tummanruskeat sopi mulle kai ihan hyvin, niin haluan vielä tästäkin vaaleammat hiukset. Näiden pitää olla blondit. Ei lähellekään ruskeita, niinkuin nyt. Tää postaus alkais olla nyt tässä, toivottavasti tykkäsitte! Tällä kertaa oli vähän enemmän tekstiä kuin yleensä, mutta sainpahan nyt kaiken asian kerrottua.

-Roosa

4 kommenttia: