keskiviikko 4. syyskuuta 2013

OOTD + kuulumiset


Paita Lindex, Farkut H&M, Koru Kultajousi 052 058 Collage Moi taas! Mun viikko on ollut ihan kiva, vaikka en oo tehnyt paljon mitään. Tosin eilen kävin Abc:llä & kylällä Pinjan ja Emman kanssa, yllätys yllätys syötiin taas. Tänään kävin taas tuolla jossain lähistöllä kuvailemassa, taas vaihteeks naamapainotteista postausta, hups. Ei vaan oikein oo mitään kuvattavaa, kaikista kukista ym. mulla on jo ihan liikaa kuvia, ja enkä halua, että täällä on enää kovin kesäisiä kuvia. Syyskuuhan on ihan virallisesti syksyn ensimmäinen kuukausi? Vastahan mä pääsin kesälomalle :-D Nojoo. Poikkean taas tällein huomaamattomasti aiheesta toiseen, mutta apua - meillä on maanantaina/tiistaina koulukuvaus. Koko koulun kuva, luokkakuva, ykstityiskuva, kaverikuva... Ainakin on monta kuvaa, missä epäonnistua. En ikinä oo tyytyväinen mun koulukuviin, enemmän tykkään vaikka tän postauksen jostain kuvasta kuin mun 7- ja 8-luokkien kuvista yhteensä. Muuten, kävin tänään koulun jälkeen maksamassa & hakemassa mun lipun Elämä lapselle - konserttiin, siihenkään ei ole enää kuin kaksi viikkoa aikaa! Innolla odottaen, koska Cheek, Satin Circus.... Onhan se toki ihan kiva nähä Robin ja Isac Elliot, vaikka en kyllä kummankaan keikalle varta vasten lähtisi. Saatan olla aika väsynyt sen jälkeisenä päivänä koulussa, mutta who cares - niin on varmaan aika moni muukin. Ainiin tuli tässä taas yksi asia mieleen, nimittäin tilasin sunnuntaina H&M:ltä muutaman vaatteen, ja nyt kun katoin kännykästä H&M:n sivuja, niin huomasin, että se tilaus on lähetetty! Toivottavasti se paketti tulisi nopeasti, tilasin siis ruutupaidan, hupparin, farkut (taas) ja talvitakin. Oon pitkään ettinyt sen tapaista takkia, jospa tuo olisi nyt sellainen kuin olen toivonut. Huh, tulipa paljon tekstiä, oli mulla kyllä paljon asiaakin, koska postasin viimeksi lauantaina kuulumisia. Muutaman päivän sisällä tapahtuu nähtävästi paljon. Tästä viikonlopusta on kyllä tulossa turhin pitkään aikaan, koska meillä on lauantainakin koulua. Kolme ekaa tuntia maanantain lukujärjestyksen mukaan, kolme vikaa liikuntaa/pesispelin kattelua. Ja sunnuntaina mummon ja ukin mökille Kuopioon päin.

Ei mulla nyt muuta, kiva jos joku jaksoi lukea ton mun stoorin kokonaan :-D
Muistakaa kommentoida! :)

-Roosa
  

11 kommenttia:

  1. Tosi ihana asu, mäki oon menossa elämä lapselle konserttiin!:-)

    VastaaPoista
  2. Taasko sitä seisoskellaan tiellä : DD mutjoo kaunis olet muruseni ♥ (: +++++ elämä lapselle♥ hauskaa tulee (;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojoo ku en haluu et kaikki kuvat on jostain metästä :-D mut kiiti, siä kans <3 nii tulee! (;

      Poista
    2. Tulen taas spämmimään tänne (-: Niinpä, Emma! Miks Roosa on nii kaunis..?♥ Ja jooo, tule kyl aika mukavaa siellä reissussa (:

      Poista
    3. Nojoo tosi :D ja nii tulee! <3

      Poista
  3. vitsi ku miäki olisin halunnu lähtee sinne elämä lapselle konserttii :-D Oot kaunis !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii varmaan moni muuki, mut liput meni niin nopeesti D: kiitti, siä myös! (-:

      Poista
  4. Sulla on kiva blogi ! :)

    http://siirijarella.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Kivoi kuulumisia ja hyviä kuvia (:

    VastaaPoista