sunnuntai 1. syyskuuta 2013

Lempivaatteet

1 paita7 Farkkupaita, H&M
Ostin tän paidan tänä kesänä, hintaa oli 24,95€. Oon käyttänyt tätä jo tosi paljon, yleensä tummien farkkujen ja valkean/mustan topin kanssa. Paita on aika monikäyttöinen, sillä sitä voi pitää hihat pitkinä / käärittyinä ja auki tai kiinni.
paita5 paita6 Pitkähihainen, Cubus
Tämän paidan taisin ostaa keväällä, hintaa oli 24,95€. Tykkään tästä tosi paljon, koska se on tosi ohutta ja pehmeää kangasta. Tää on myös tosi mukava päällä & sopii monenlaisten vaatteiden kanssa yhteen.
paita4 Villapaita, H&M
Tää on ehdottomasti yksi mun lempi villapaidoista! Ostin tämän viime talvena joululahjaksi saamallani lahjakortilla hintaan 19,95€. Oon käyttänyt tätä paitaa ihan älyttömän paljon, se on niin lämmin, ihanan pehmeä ja ennen kaikkea mukava päällä. Valkoinen väri sopii tosi monenlaisiin asuihin, joten tää on aina varma valinta talven vaateongelmiin.

paita3 Pitsipaita, Gina Tricot
Käytin tätä tosi paljon etenkin heti ostamisen jälkeen keväällä. Tykästyin tähän niin paljon, että ostin näitä heti kaksi, valkean ja vihreän 14,95€/kpl. Ainoa huono puoli tässä paidassa on, että pesemisen jälkeen siitä on alkanut sojottaa pieniä kuminauhoja ympäriinsä. Onneksi ne saa aina leikattua pois.


paita2 Villapaita, Lindex
Ostin tän silloin, kun olin kavereiden kanssa Mikkelissä nyt lähiaikoina. Hintaa taisi olla 19,95€. Olin pitkään etsinyt jotain värikästä, melko löysää villapaitaa, onneksi tämä löytyi. En ole vielä päässyt käyttämään tätä melko lämpimien säiden takia, mutta olen varma, että ilman viilentyessä tämä tulee olemaan todella kovassa käytössä!

paita1 Pitkähihainen, Gina Tricot
Tää paita on ostettu talvella, maksoin tästä 14,95€, ja ollut siitä lähtien aika kovassa käytössä. Käytin tätä aika paljon kesälläkin, kun oli vähän viileämpi sää, sillä tää on tosi ohut & väljä. Pidän yleensä tän kanssa jotain isoa kaulakorua, sillä on muuten liian yksinkertainen mun makuun.

2 farkut5 Farkut, Cubus
Tykkään näistä farkuista ihan älyttömän paljon! Nää on just sopivan tiukat mulle, mutta silti joustavat. Maksoin näistä talvella 19,95€. Eivät oo ainakaan löystyneet vielä, vaikka ovat olleet tosi paljon mun jalassa.  Näissä on myös sopivan kapeat lahkeet Conversejen kanssa pidettäviksi, ne siis asettuu just hyvin sinne varren sisään.

farkut4
Farkut H&M
Nää on mun ainoat farkut, jotka olen ostanut H&M:ltä. Oli pakko ostaa, koska hintaa ei ollut kuin 12,95€. Näitäkin oon ehtinyt käyttää jo aika paljon siihen nähden, että nää on ostettu vasta vähän ennen koulun alkua. Halusin pakosti tällaset normaalit tummansiniset farkut, koska mulla oli ennestään tummia farkkuja korkeevyötäröisinä & legginseinä.


farkut3
Farkut, Cubus
Nää on oikeesti mun siskon farkut, mutta oli pakko laittaa tähän, koska tykkään näistä niin paljon tiukkuuden & värin vuoksi. Nämä ovat olleetkin molemmilla paljon jalassa siitä lähtien, kun sisko osti nää kesällä alennuksesta hintaan 9,95€.


farkut2
Farkut, Vero Moda
Olin etsinyt tosi kauan viininpunaisia farkkuja, onneksi sellaiset löytyivät vähän ennen koulun alkua Kuopion Vero Modasta. Nämä maksoivat 29,95€, hinta-laatu suhde on oikein hyvä, sillä nämä ovat älyttömän hyvät jalassa, tíukat, mutta todella joustavat. Nää on tosin lahkeista mulle vähän pitkät, mutta ei ollut oikein kokoja, niin oli pakko ostaa. Onneksi lahkeita voi aina vähän taittaa.


farkut1
Farkut, Bershka
Ostin nämä farkut tänä kesänä Mallorcalta. Olin pitkään halunnut päästä käymään Bershkassa, sillä monet olivat ostaneet sieltä paljon kaikkia kivoja vaatteita. En viitsinyt sovittaa siellä mitään vaatteita, koska jonot sovituskoppeihin olivat ihan sairaan pitkät. Otin sitten silmämääräisesti koon 38. Normaalisti se ois mulle ihan liian iso, mutta nää farkut onkin just sopivat! Nää on ehhkä mun lempifarkut kaikista, koska nää on niin tiukat, mutta ihan älyttömän joustavat, tuntuu jalassa melkein legginseiltä. Ja ainiin, hintaa näillä oli 17,95€.


kengät kengät2 kengät1 Tennarit, Mallorca
Olin pitkään halunnut lyhytvartiset Converset, mutta ne ovat mielestäni vähän turhan kalliit. Onneksi löysin nämä tänä kesänä Mallorcalta eräästä katukaupasta. Nää on siis ihan lyhytvartisten Conversejen näköiset, mutta ovat vain Andy-Z merkkiset ja maksoivat ainoastaan 11€.

converset3 Converset, Top Sport
Nää on mun ekat Converset, taisin ostaa nämä 12-vuotiaana, muutama vuosi sitten siis. Olin pitkään halunnut Converseja, vihdoin sain rahat kerättyä ja päädyin ostamaan vaaleanvioletit. Tykkään ihan älyttömän paljon tosta väristä, se on helppo yhdistää moniin muihin väreihin. Hintaa näillä taisi olla 65€. Noista on vaan vähän alkanut teksit leviämään, mutta onneksi se ei näy niin paljoa. Muuten ne ovat kestäneet hyvin aktiivista käyttöä, ja tulevat varmasti olemaan minulla vielä monta vuotta.


converset2 converset1 Converset, Rodos
Ostin nämä Converset Kreikasta, Rodokselta 6-ja 7 luokkien välisenä kesänä. Rodoksella oli tosi paljon värivaihtoehtoja, mutta päädyin pitkän mietinnän jälkeen ostamaan valkoiset. Nämä olivat muuten alennuksessa, puoleen hintaan, joten sain nämä 30€:llä. Ihme kyllä valkoinen väri on edelleen valkoinen, vaikka olenkin käyttänyt näitä aika paljon. Nää on muuten mulle just sopivat (koko 37), kaikki muut Converseni ovat kokoa 38 ja vähän isoja (mulla on siis 4 paria Converseja).

103 Tennarit, H&M
Jokainen varmaan tietää nämä H&M:n "massakengät", ainakin meidän koulussa tosi monelta löytyy tällaiset. Ostin yhdet vaaleanharmaat jo viime syksynä, mutta nyt vähän ennen koulun alkua ostin toiset samanlaiset, koska edelliset olivat niin huonossa kunnossa. Näitä saa siis vieläkin H&M:ltä, maksavat vain 14,95€. Haluaisin ostaa vielä yhdet tällaiset, sillä ne ovat niin mukavat jalassa!

3 huivi1 Tuubihuivi, Aleksi 13
Tämä on tosi kiva huivi, puoliksi leopardikuvioinen, puoliksi ruskea. Tää on vasta ostettu, hintaa taisi olla 24,95€. Tykkään käyttää jotain tuubihuivia yksivärisen paidan kanssa, tätä varsinkin valkoisen kanssa.

Korut, Nomination
En ajatellut laittaa tähän postaukseen koruja, mutta Nominationit oli aivan pakko lisätä! Ne on mulla melkein aina kädessä, tykkään niistä tosi paljon. Mulla on siis 3 tollasta normaalia Classic - mallista korua ja 2 ohutta, joihin ei voi vaihtaa paloja. Yksi tuollainen normaali koru ilman kuviopaloja taitaa maksaa n. 10€. Toi keskimmäinen on ollut mulla aika monta vuotta. Ennen sitä mulla oli yksi, mutta se katosi johonkin, eikä sitä ole enää löytynyt.

  morning3 Huivi, Pieces
Toinen leopardikuvioinen huivi, joka mulla on. Tykkään tästä ehkä vielä enemmän kuin tuosta toiseesta. Tämä on niin ihanan pehmeä ja juuri sopivan pituinen. Tää on ostettu vähän koulun alun jälkeen, ja ollutkin aika monesti mulla kaulassa. Hintaa oli 14,95€.

Tässä tää postaus nyt sitten oli! Innostuinkin tekemään tän jo paljon aikaisemmin mitä olin luvannut, tuskin ketään haittaa. Laittakaahan kommenttia, mikä oli sun lempivaate näistä, mitä pidit postauksesta yleensäkin? :)

- Roosa

20 kommenttia:

  1. aaww ihania vaatteita, kunpa mullakin olis yhtä hienoja! ♥ Tykkäsin eniten pinkistä villapaidasta, valkeista converseista ja turkooseista farkuista :)

    VastaaPoista
  2. Aww noi pinkit tennarit on aivan ihanat <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, tykkään itekki niistä tosi paljon! (:

      Poista
  3. oi ihan sika kiva tää postaus, tosi ihania vaatteita sulla!! :)
    voisin vaikka käyä tyhjentämässä sun vaatekaapin c:

    VastaaPoista
  4. Aaaws, ihana toi tummanpunanen villapaita :333

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, tykkään itekkin siitä tosi paljon :3

      Poista
  5. Sulle sopii noi vaatteet tosi hyvin! Ja toi pitkähihainen valkee paita on ihana :3

    VastaaPoista
  6. kivoi vaatteit! mul on samanlaiset farkut, kun nuo ekat(cubus)...



    sarzunlife.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. Tosi ihania vaatteita! :)

    VastaaPoista