keskiviikko 2. lokakuuta 2013

Oma maailma, omat säännöt

043 032 033 026 019 Untitled ! Moi! Sori kun musta ei oo kuulunut mitään vähään aikaan, on ollut kaikkee muuta. Mulla oli maanantaina synttärit, täytin siis 15. Ei ollu kauheen erikoinen päivä, olin Annikan kanssa ja tällein. Tiistaina meillä oli enkunkoe, joka meni varmaankin ihan hyvin, ainakin se tuntui suht helpolta. Saatiin myös matikankokeet takaisin, oon tosi tyytyväinen mun numeroon. Tänään vaihtui jakso, onneksi oli helppo päivä; matikkaa, ruotsia ja kuvista. Saatiin ruotsinkokeet takaisin, niinkuin vikasta kuvasta varmaan huomasittekin. Koe meni ainakin mun osalta tosi hyvin, vaikka en lukenut siihen oikeastaan ollenkaan. Mun olis pitänyt käydä tänään ulkona uusien asukuvien toivossa, mutta enpä sitten käynytkään tosi huonon sään vuoksi. Heti kun sattuu vaan olemaan parempi sää, niin käyn ihan kunnolla kuvaamassa, myös asukuvia! Ainoana ongelmana postaamisessa mulla on mun tietokone. Tää on vaan niin sairaan hidas ja netin kanssa on jatkuvasti joku ongelma. Pisteenä i:n päälle puoliksi irronnut näyttö, äsken jostain välistä tipahti taas muutama mutteri irti ja nyt näytön vasen puoli on yhden johdonpätkän varassa kiinni. Että sellasta.
 
Millaisen postauksen haluaisitte mun tekevän?
Laittakaa kommenttia!
 
-Roosa

10 kommenttia: