tiistai 30. huhtikuuta 2013

Ei muistojen päälle kulta kerrosta saa

♥ 163 Fruits Candles Ihan ekana haluun toivottaa hyvää vappua teille jokaiselle :) Toivottavasti teillä oli kivempi vappu kun mulla. Oon istunu koko päivän sisällä kipeenä. Miten tää on niin mun tuuria? En viime vappunakaan ollu koulussa. Jaksoin kuitenkin tehdä munkkeja, aika hyviä niistä tuli viimevuotisiin verrattuna! Tää blogi täytti muuten eilen vuoden. En viime huhtikuun lopussa olis uskonu, että jaksan kirjottaa tätä jopa vuodenkin verran. Huonepostaus videona voitti, joten se olisi tulossa. Siivoilin äsken huonetta, koska en oo kipeänä ollessa muutamaan päivään jaksanut tätä siivoilla. Vielä pitää pedata sänky ja ottaa tavarat pois lattialta :D Hyi ahisti tommonen sotku, onneks jaksoin vihdoin siivota. Ainiin, oon unohtanut täysin ilmoittaa Instagram - tunnukseni täällä. Laitan tämän postauksen loppuun oikein isoilla ja paksuilla kirjaimilla sen, niin että varmasti huomaatte sen. En ala vastata moneen kommenttiin yksitellen, joissa sitä kysellään. Anteeks tän postauksen kuvat.. Mut kai ymmärrätte, etten oo kipeenä ollessa voinu ottaa ulkoo kuvia. Toivottavasti tänään ei enää nousis kuumetta, niin pääsisin huomenna pitkästä aikaa kuvaamaan kunnolla. Voitais siskon kanssa käyttää pinkki vappuväri, joka jäi tänään käyttämättä. Nyt vaan toivon, että keksisin jotain tekemistä tälle illalle, kuolen muuten tylsyyteen! Voisin kai lakata kynnet, siivota vaatekaappia, tehä läksyjä ja kattoo jonkun leffan. Eipä mulla sitten muuta. Huomennahan on vapaapäivä (josta oon saanu koulussa kuulla pariin kertaan), joten viettäkää ihana keskiviikko :)
    

INSTAGRAM: rroosamariaaa
KIK: rroosamariaaa

4 kommenttia: