keskiviikko 1. toukokuuta 2013

That's why I smile

that's why I smile ♥ 106 021 019 Tulin nyt kirjottamaan sillä välin kun huonevideo latautuu, ai että voikin kestää noin kauan yhden videon latautumisessa. Latautuu puoli tuntia Youtubeen yks vaivanen minuutin kestävä video. Toivottavasti se nyt latautuu sinne eikä lagi mitään. Mut mitäs mä oon tänään tehny? Jaa-a. Heräsin jo vartin yli seittemän, katoin kännykällä Instan, Facen ja Bloggerin. Söin jotain aamupalaa, puin ja siivosin vaatekaappia. Se tunne kun saat vihdoin aikaiseksi ottaa pois näkyviltä kaikki talvivaatteet, paksut villapaidat, huivit, villasukat yms. Siirsin ne johonkin epämääräiseen läjään kaikkein ylimmälle hyllylle seuraavaa talvea odottamaan. Niiden tilalle otin shortseja, toppeja ym. kesävaatteita. Nyt vaan houkuttaa liikaa päästä käyttämään niitä :D Lakkasin tossa taas kynsiä. Laitoin näihin eilen illalla ihan normaalia punasta lakkaa ja nyt toisen kerroksen siihen päälle. Nyt jos kerrankin malttasin odottaa, että nää kuivuu kunnolla ennenkun teen jotain. Yleensä mun kynnet on lakkaamisen jälkeen täynnä kaikkia viiltoja ja muita jälkiä, kun ne on osunu kaikkialle. Joku aika sitten kävin siskon kanssa ulkona ihan nopeesti. Otettiin toisistamme muutamia kuvia vähän vaihtelevalla lopputuloksella... Loppuillan oon varmaan Saran kanssa Skypessä ja käyn saunassa.  Tässä postauksessa siis kaksi ekaa kuvaa perjantailta, kun olin Sannilla Emman kanssa ja loput kaks tältä päivältä.

Noniin, huonepostaus on ladattu Youtubeen, mutta se on piilotettu. Laitan sen linkin tänne vasta huomenna, joten huomiseen (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti