tiistai 16. huhtikuuta 2013

My home is where you heart is

118 012 034
Moi taas! Taas eilen jäi postaus tekemättä. Olin kyllä jo kirjoittanut sen kokonaan, mutta mulla oli vain yksi kuva, joka onkin nyt ensimmäisenä. Eilen tosiaan Annika oli taas meillä, saatiin idea et mun pikkusisko letittäis meijän hiukset yhteen yheks letiks. Ihan hyvinhän letti onnistui siskon letitystaitoihin nähden. Sano et oli aika hankalaa kun molemmilla meillä on niin pitkät ja paksut hiukset. Toi letti on sillein kiva, et siinä on tummaa ja vaaleeta sekasin!
     Eilen luin myös vähän tämänpäiväiseen terveystiedon kokeeseen, joka oli onneksi aika helppo. Koulun jälkeen jäin hetkeksi ulos kun oli niin ihanan lämmintä, yli 10 astetta! Toivottavasti tää sade loppuis nyt, ja tulis oikeesti lämmintä ja paistais aurinko. Olin siinä Annikan kanssa hetken ulkona, kunnes mentiin niille. Pyöräilinkin nyt ekaa kertaa tänä keväänä. Kouluun en jaksa mennä pyörällä, koska en tykkää pyöräillä sieltä pois kun pääsee äitin kyydillä.
       Nyt oon taas Skypessä Saran kanssa. Että voikin olla vaikeeta.. Yritin olla sen kaa näköpuhelulla, mut saatiin soitettua kerralla tyyliin minuutin puheluita. Meillä ei oo lähipäivinä toiminu netti ollenkaan, ja jos se ei nyt ala toimia kunnolla niin ei ole tulossa postauksiakaan. Äsken hain Ipadin tähän, se ei oo meijän, se on synttärilahja ukille mut ollaan saatu pelata ennenkun menee sille. Sillä toimii Skype itseasiassa täydellisesti, hyvä että ees se jaksaa pyörittää Skypen jos kone ei!
       Tällä hetkellä näyttäisi siltä, että teen huonepostauksen videona. Pitäis tässä joku päivä kuvailla sitä jo valmiiks, koska teen sen kuitenkin jossain vaiheessa. Oon tehny aiemmin huonepostauksen kuvina, mutta ilmeisesti moni haluaa nähdä sen videollakin. Ainiin, vielä mulla ois asiaa blogejen taustoista. Haluaisin laittaa tähän jonkun kivan taustan, mutta en tiedä mistä etsiä. Oon yrittäny katella vaikka mistä paikoista, mut ei löydy mitään kivoja..

Linkatkaa kommentteihin hyviä sivuja, joista löytyy taustoja blogeihin!

1 kommentti:

  1. Roosa miä ainaskin otin niitä taustoja ihan tästä bloggerin valikoimasta. Siellä oli muutamia taustoja jotka oli aika kivoja..(kannattaa kattoo ellet, oo kattonu jo.)

    VastaaPoista