sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

I knew you were trouble

011
Vyö 4,95€ H&M
Hiuspinnit 2,95€ H&M
Mintunvihreä T-paita 4,95€ H&M
Valkea toppi 9,95€ KappAhl
Musta neuletakki 14,95€ H&M 014 T-paita 4,95€ New Yorker 082
Moikka! Tulin nyt taas muutaman päivän välin jälkeen postaamaan. Ei mulla varsinaisesti mitään asiaa ole, mutta kuitenkin. Eilen lähettiin aamulla Kuopioon, koska äiti ja iskä meni joillekki messuille, jonne ne oli saanu ilmaiset liput naapurilta. Oltiin sen aikaa mummon luona. Vanhemmat tuli aika nopeesti pois, ja me lähdettiin käymään pikaisesti Matkuksessa. Käytiin nopeasti muutamassa kaupassa. Yllätys yllätys taas tuli ostettua vähän kaikenlaista, mutta tällä kertaa pysyin halvemmalla linjalla. Eikä onneks tarvinnu maksaa kaikkea itse, joten en mä vielä luovuta säästämisen kanssa.
    Tää on ollu taas tavallinen laiska sunnuntai, niinkun mun sunnuntait aina. Tai täähän on vasta sunnuntain alkua, mutta silti. En nyt kuitenkaan aio olla koneella koko päivää, eiköhän tää kolme tuntia simmsiä riitä. Tosin illalla oon menossa vielä Saran kanssa Skypeen, mutta sitä ei lasketa :D Äskenkin olin noin puoli tuntia sen kanssa. Kohta pitäisi mennä syömään.. Sitten vois lähteä käymään ulkona, vois heittää vähän pidemmän lenkin kuin yleensä. Katotaan jos jaksettais siskon kanssa kävellä vaikka terveyskeskukselle ja takaisin.
      Oon pitkästä aikaa vähän muokkaillu banneria. Otin aiemmin apilat pois, jonka jälkeen siinä oli vain teksti. Tykkään itelläni ainakin enemmän bannerista, jossa on jotain muutakin kuin tekstiä, joten lisäsin tekstin viereen muutamia lintuja. Omasta mielestäni se on aika kiva, ja saakin pysyä siinä toivottavasti kesään asti, ellen siis keksi siihen jotain vielä parempaa ideaa.
      Niinkuin oon varmaan jo sanonutkin, sivupalkin kysely nollaantuu joka päivä. Yhteensä ääniä on kertynyt yli 50, joista lempivaatteilla on 24, huonepostauksella videona 20 ja kaveripostauksella 6. Toteutan varmaan jossain vaiheessa kaikki nuo, mutta tällä hetkellä näyttää siltä, että lempivaatteet tulisi ensin.

Ei mulla nyt muuta, ihanaa sunnuntaita teille kaikille! :)

/Pyöriny päässä koko viikon, siks oli pakko tunkee se tännekki.. :D
 

11 kommenttia:

  1. Vähänkö kivoja ostoksii! Toi banneri on ihana.
    Kuvat on kivan isoja ja tekstiä myös sopivasti.


    sarzunlife.blogspot.fi

    sarankirjablogi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoos (: Liityn sit illalla tohon sun toiseenkin blogiin :)

      Poista
  2. ihana toi banneri taas! Millä sen oot tehny??

    VastaaPoista
  3. tosi kivoja ostoksia ! tää sun blogis nimi on ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoos, kiva et tykkäät :) Oon harkinnu vähän sen vaihtamista, mutta kai tää on ihan hyvä :-D

      Poista
  4. Ihana tuo paita :3 ja uu tuo banneri on toosi kiva :)

    http://hattivattimaaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. kiva blogi, hieno banneri ja kivoja ostoksia :)

    saarikoski.blogspot.com

    VastaaPoista