torstai 31. tammikuuta 2013

Viikonloppua odotellessa

Todellakin odotan nyt kovasti viikonloppua. Mulla ei ole mitään erityisiä suunnitelmia, en vaan jaksa enää koulua. Ensi viikolla on maanantaina ja tiistaina kokeet, terveystietoa ja enkkua. Äsken tein taas läksyjä, tällä kertaa vaan kemiasta. Tää päivä on menny vähän sekavissa tunnelmissa. En oo tehny mitään järkevää, vaikka mun ois pitäny siivota huone ja näin. Oon vaan miettiny asioita.. Ketkä haluu oikeesti olla mun kavereita ja ketkä vaan esittää? Kuka on oikeesti mun luottamuksen arvonen? Kenelle mä oon vaan "varakaveri?" Näissä tunnelmissa mennään. Kohta meen kattomaan äitin kanssa Matkaoppaita ja kai syön siinä samalla jotain. Voisin sen kanssa puhua myös mun mahdollisista hiustenvärjäyssuunnitelmista (huh kun on pitkä sana..). Se on pakko tehä vähitellen, koska yhdellä värjäyskerralla siitä tulee oranssi/vihertävä tai jotain apua en halua ees kuvitella! Pitää kai alottaa ottamalla paljon sen värisiä raitoja, tai sitten mennä sitä väriä kohti askel kerrallaan. No, näihin tunnelmiin, näihin ajatuksiin jäämme tällä kertaa, huomiseen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti