torstai 10. tammikuuta 2013

Little things

Moi taas! Postasin viimeks neljä päivää sitten, sunnuntaina. Mulla käy postaamisen kanssa aina niin, että postaan vaan viikonloppusin. Nyt ens viikolla aion postata vähintään joka toinen päivä. Mua itteeniki ärsyttää lukee hyviä blogeja, joihin tulee uusia postauksia vaan kerran/pari viikossa. Mä nyt ajattelin, etten halua tehä samaa teille, joten yritän olla aktiivisempi bloggaaja.
    Mun viikko on menny yllättävän hyvin. Oon melkein joka ilta ollu Annikan kanssa. Oon lukenu saksan, enkun ja ruotsin sanatesteihin. Siinä se nyt lähinnä onkin, mitä siis oon tehny. Tänään heti koulusta tulemisen jälkeen kävin ulkona ottaa pari kuvaa tätä postausta varten. Kohta ohjelmassa kynsien lakkaus, läksyt ja huoneen siivousta. Tiedän olevani hullu kun siivoon tätä joka päivä, mutta tässä vaiheessa siihen on aika vaikea enää vaikuttaa. Vähintään siistin kaiken ylimääräisen pois pöydiltä ja lattialta.
    Oon oikeesti kyllästyny tähän blogiin. Ulkoasu vielä menee, koska se on niin yksinkertanen ja valkea. Mut postauksista alan (ainakin yritän) tehä jatkossa monipuolisempia. Tarviisin vaan enemmän ideoita niihin. Yritän vaikka ottaa enemmän kuvia ja kirjottaa enemmän. Voisin toki lisätä myös asukuvia, kun niitä kuitenkin tulee aika paljon otettua. Tein muuten pari päivää sitten minä - postausta jonkin aikaa, koska se näyttää ainakin tällä hetkellä suosituimmalta. Vaikka se ei nyt äänestystä voittaisi niin teen sen silti. Kohta voisin ettii kuvia siihen.

 

7 kommenttia: