tiistai 15. tammikuuta 2013

Never a dull moment


Päivän asua:
T-paita Only 9,95€
Farkut Vero Moda 39,95€
+ koulussa oli harmaa neuletakki H&M
/minäki mun likasta peiliä...

Moi taas! Mun oli tarkotus postata jo eilen, mutta ilta Mikkelissä venähti vähän pitemmäks kun oli suunniteltu. Kuitenkin haettiin meijän pien Oliver-kani sillon kotiin. Se on mustavalkoinen hermeliini/leijonanharjas - risteytys, syntyny marraskuussa. Siitä kerkesin eilen illalla napata vaan kaksi kuvaa kännykällä kun kamerasta oli akku loppu. Mulla on ollu itseasiassa aika kivat kaks päivää. Koulussa ei oo ollu ihmeempiä, mutta oon vaan ollu pirteempi kun viimeviikolla. Tänään oon muutenkin ollu paljon noiden kaikkien meijän eläinten kanssa, Doodlen, Taikan ja Oliverin siis. Eipä tässä nyt muuta, paitsi että otsikko sen takia, että se kuvaa aika hyvin tätä alkanutta viikkoa!

2 kommenttia: