keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Postaus keskellä viikkoa




Selailin äsken blogini etusivua ja tajusin, että postaan ihan liian harvoin. Yleisimmät päivät postata näytti olevan sunnuntai ja torstai. Mun pitäis oikeesti alkaa postata useemmin. Mulla kyllä on aikaa, mutta ei kuvia. Koulun jälkeen en ehdi, ja sitten kohta tuleekin jo pimeää. Onhan nää päivät jo nyt huomattavasti pidempiä, ihana huomata miten päivät pitenee vähitellen. Tää viikko ei oo alkanu niin huonosti kun ajattelin. Oon ollu vaan kotona, tehny läksyjä, datannu, kuunnellu musiikkia ja näin. Äsken tein kemianläksyjä, niinkuin toisesta kuvasta näkyy. Kolmannen kuvan paita on viikonlopun ostoksia.Toivottavasti Annika vois olla perjantaina, en oo nähny sitä pitkään aikaan kunnolla! Tänään oli hiihtoa koulussa. Onneks olin ennen sitä hiihtäny sitä ennen kotona jo kaksi kertaa, en olis muuten selvinny tuosta hengissä. Nyt taas asiasta toiseen: Voisin yrittää tehä postauksen huomennakin ja toki viikonloppuna. Lauantaina/sunnuntaina - tai jopa molempina - käyn ulkona kuvaamassa, joten ainakin silloin tulossa uusia kuvia. Mä oon tänään miettiny yhtä mun kaveria. Se on muuttunu kamalasti, ja siihen on nykysin vaikee saaha mitään kontaktia. Se on lähinnä vaan itekseen, eikä puhu muille oikein mitään. En tiiä mitä enää tekisin, oon kysyny sitä monesti meille / muuten vaan viettämään aikaa, mutta ei sitä näytä kiinnostavan. Tää muutos on tapahtunu vähitellen noin puolen vuoden aikana. Viime kesänäkin se oli vielä ihan "normaali". Jotkut tästä asiasta tietoiset tietää kyllä mitä tarkotan, mutta muille en tästä avaudu enempää, sillä en halua kaikkien tietävän..

Eiköhän tämä postaus ole nyt tässä, ihanaa loppuviikkoa teille kaikille ihanille! ♥
     

2 kommenttia: