sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Be yourself

 Moi kaikki! Mulla on ollu kaikin puolin hyvä viikko ja sitäkin parempi viikonloppu. Toivottavasti seuraavasta tulee vielä parempi. En ole viikonlopun aikana tehnyt mitään erikoista. Eilen nukuin pitkään, datasin ja kävin hiihtämässä. Oli ihan kiva hiihtää, viime kerrasta oli vuosi! Tää päivä menny suunnilleen samalla tavalla, paitsi että en hiihtäny vaan kävin kuvaamassa. Äsken sain luettua huomiseen hissankokeeseen ja jopa ymmärsin siitä koealuesta jotain. Vielä kohta jos jaksais lukee sen toiseen kertaan..
      Joudun valitettavasti siirtämään minäpostausta vielä viikolla. En ole saanut hankittua siihen kaikkia tarvittavia kuvia, itse asiassa mulla on siihen vasta kaksi kuvaa. Tavoitteena olis saada aina muutama kuva yhden kappaleen jälkeen, mutta eiköhän tuo tule onnistumaan.
      Selailin eilen tätä mun blogia vähän ja huomasin, että kirjotin ennen paljon enemmän. Kauheen paljon enemmän. Mun pitäs nyt yrittää saada enemmän sisältöä postauksiini, tuskin ketään kiinnostaa kamalan lyhyitä lukea. Jokainen tämän lukeva voisikin kommentoida, että haluaako postauksiin lyhyitä vai pitkiä tekstejä, se helpottaisi mun postaamista suuresti.
      

8 kommenttia:

  1. Ihana banneri ja kivoi kuvvii! Tykkään sun kirjotustyylistä kun lueskelin noita kirjoituksiasi :) !
    Käy kattoo ja kertomas mielipitees munkin blogiin, arvostan palautetta ;)
    emmajamanta.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Hirmusen ihanan pitkät hiukset! Oon ihan kateellinen, itellä menee viis vuotta että kasvaa! :D mutta ehkä joskus näistä vielä tulee pitkät, sitä odotellessa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DDd ei nää ees oo kamalan pitkät, vähän yli puolen selän. Mut kiitti :)

      Poista
  3. Sä kyl kirjoitit ennen enemmän. Mut ei ole kovin kiinnostavaa lukea jotain tyyliin sain kokeen ei muuta. Ja sun kuvat on ihan tosi ihania (:(:
    meiteibloggaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. ooooi sulla on aivan ihanat hiukset! <3 ja oot muutenkin tosi kaunis(: Anteeks etten oo kommentoinu, ku en tosiaan oo ees huomannu, et mä en seuraa sun blogia :/ Mut nyt seuraan! <3 IHANA BLOGI!

    http://betsinblog.blogspot.fi/ , Bettina <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vooi kiitos kovasti <3 siäkin oot tosi kaunis! Kiva että ees joku seuraa (:

      Poista