torstai 24. tammikuuta 2013

Girl on fire

Taas on ollu muutaman päivän (okei, aika monen) väli postaamisessa. Nyt mun pitää oikeesti alkaa panostaa tähän postaamiseen ja blogiin muutenkin. Tää pitkä väli postauksissa johtuu tänään olleesta kemiankokeesta, oon lukenu siihen maanantaista lähtien. Lisäks vielä netin toimimattomuus. Mokkula ei toiminu ja langattomassa oli taas jotain vikaa. Nyt tänään sain vihdoin mokkulan toimimaan!
     Oon ollu koko viikon tosi hyvällä tuulella. Johtuu varmaan siitä, että oon yrittänyt nukkua yli yhekseän tuntia joka yö ja onnistunu siinä! Yleensä oon nukkunu vaan kaheksan tuntia yössä. Voisin toki yrittää jatkaa näin, toivottavasti tällanen mieliala ois vielä ainakin seuraavalla viikolla! Eilen pitkästä aikaa sain aikaiseksi leipoa. Viimevuonna leivoin jotain muutaman kerran viikossa, se johtui ehkä siitä kun kotona leipominen korotti silloin kotsannumeroa. Tein siis mansikkakääretorttua ja kohta se on jo syöty. Tän viikon oon oikeastaan ollu vaan. Ootan tosi innolla kesää, koska meen kesällä ripille, käydään Mallorcalla ja Lapissa ja kaikkee kivaa! Edellinen kesä oli ihana, tuleva toivottavasti vielä ihanampi. Tälle viikonlopulle ei ole kamalasti mitään suunnitelmia. Taas on ohjelmassa Mikkeliin meno. Pitää ostaa Oliverille lisää ruokaa, ja siinä sivussa ostan kaikkee muutakin.
       Anteeks tän postauksen kuvat, en ole vaan voinu tällä viikolla kuvailla mitään. Kamerasta loppui viimeviikon sunnuntaina akku ja en voinut ladata sitä, koska laturi oli taas hävinnyt. Äsken löysin sen mun yhestä laukusta. Nappasin äsken tähän postaukseen muutamat kuvat. Ajattelin laittaa kuvia muutamasta mun lempikorusta. Ylimmäinen kuva on uudesta laukusta, joka tuli tänään. Toivottavasti kelpaa, parempia mulla ei nyt ole. Seuraavan postauksen voin yrittää saada jo huomiseksi, mutta jos en vielä siihen saa niin viimeistään lauantaiksi sitten.

Hyvää perjantaita javiikonloppua kaikki ihanat! ♥
/muistakaa painaa tosta "tykkäsin" kohdasta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti