sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Sunny day

Mulla on ollu nyt tässä muutaman (viiden) päivän postaustauko. Oon ollu vaan kamalan väsyny, koska unirytmi on ihan sekasin. Illalla ei väsytä yhtään, ja oon ihan pirtee, mutta sitten taas aamulla väsyttää ja en jaksa nousta ylös. Tällä viikolla ei kertakaikkiaan tapahtunu yhtään mitään. Oon kattonu paljon leffoja, kuten Napapiirin sankarit, Mission Impossible 2, Hamekyttä 3 ja Jurassik Park.
   Viikonloppu on sitten ollu jo parempi. Kävin eilen lenkillä siskon kanssa ja tänään myös. Tänään myös otin joitakin kuvia. Vanhemmat varas tänään muuten Espanjanmatkan kesäks, Mallorcalle! Nyt vaan pitäis alkaa säästää rahaa että saan ostettua sieltä jotain.
    Ehkä jotkut on jo huomannu, että tein eilen uuden bannerin. Tiedän, se on lähes samanlainen kuin edellinen. Kuvat on samanmuotoisia ja fontti sama. Kuitenkin siinä on erilaiset kuvat kuin ennen. Lukijat (ja toki kaikki muutkin kävijät) tykkäs siitä edellisestä bannerista niin paljon, että ajattelin tehä lähes samanlaisen.
    Mulla tän postauksen suurin asia oli just toi bannerin vaihto, mutta onhan mulla teille kysymyskin.. Kysymys kuuluu siis, että millaisen erikoispostauksen haluatte seuraavana? Voit vastata tähän kysymykseen tuolla sivussa olevaan kyselyjutskaan. Vastausaikaa on seuraavaan viikonloppuun, jolloin eniten toivottu erikoispostaus ilmestyy.


16 kommenttia: