lauantai 1. joulukuuta 2012

Viikonloppu!

Vihdoin viikonloppu! Aamulla nukuin jopa kymmeneen. Melkein heti menin Annikan kanssa ulos kuvaamaan. Kuvaamisesta ei oikein tullu mitään, oli niin kylmä. Oltiin sitten sisällä. Nyt illemmalla olin Annin kanssa,  ekana ulkona sen ja sen pikkusiskon- ja veljen kanssa (4v.) ja sitten leivottiin niillä pipareita. Sitten oltiin vaan Annin kanssa niillä sisällä, kuvattiin jotain randomia. Otettiin kuvia eri kameroilla samoja kohteita, vertailtiin tuloksia :D kameroina siis mun Canonin pokkari, Annin perheen Canon eos 600d ja niiden Lumixin puolijärkkäri. Ja kukaan ei arvaa missä oli paras laatu ja muutenki.. No se tästä päivästä, tuntu vaan ihan sunnuntailta! Onneks kuitenkin vasta huomenna on sunnuntai. Eilen tein jopa koko viikon läksyt, olkaa ylpeitä! Ja luin saksankokeesee. Tähän loppuun vielä sekalaisia kuvia mun päivästä, muistakaahan lukijat olla aktiivisia ja kommentoida. Ekassa laatu kohdallaan ja näin, koska itselaukaisin. Ja joo sen takia, kun aika moni lukija kysy mite pitkät mun hiukset on :DD Ja Anni ihana kiitos vielä tosta ihanasta paidasta <3

22 kommenttia:

  1. Odotahan vaan ku mä pääsen lakkaamaan sun kyntes ;) sit niis tulee hienot! : D

    VastaaPoista
  2. ihana banneri :) alko haluttamaan piparia ja suklaata :( ♥

    VastaaPoista
  3. Vähä ihanat hiukset ja kynnet ♥

    VastaaPoista
  4. ihana toi sun banneri ja kivoja kuvia :3

    VastaaPoista
  5. Hienot kynnet ja mm, näyttää hyviltä noi piparit c:

    » http://alwaayshappy.blogspot.fi/
    » kommentti kommentista
    » lukijat 25/30, tavoite jouluun mennessä

    VastaaPoista
  6. Mulla on saman pituset hiukset ku sulla (:






    http://life-goes-on-in-me.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. ihania nää kuvat ja tää ulkoasu on loistava ♥

    VastaaPoista
  8. Oleppa hyvä tost paidast! :) ♥ Mäki oon saanu sult vaatteit nii kyl säki saat multa ! ;) ♥
    Jaja kiva postaus c: ♥

    VastaaPoista