perjantai 2. marraskuuta 2012

Uusi banneri ja isommat kuvat

Vihdoin - pitkän odotuksen jälkeen muistin leventää blogin tekstiosaa, jolloin oikea sivupalkki kapeni. Nyt blogini kuvat ovat  siis kokoa erittäin suuri, eli yhden koon entistä (suuri) suurempi. Tosiaan tänään tein nyt vähän talvisemman bannerin, taas picmonkeyllä ja paintilla. Ite oon ihan tyytyväinen siihen, yllättävän hyvin onnistu.
     Tänään en oo mitään kovin ihmeellistä tehny, olin koko illan Annikan kanssa kun kutoset järjesti iltamat koululla ja pikkusisko ja Anni oli siis siellä. Eilen lakkasin kynnet, sellaset perus New York. Kuvan laitan sitten jossain vaiheessa kunhan kerkiän. Uusia kuvia tähän postaukseen ei nyt ole, mutta huomenna (tai jossain vaiheessa kun on tarpeeks hyvä sää) otan sitten paljon uusia kuvia. Tää oli nyt vaan tällanen ilmotus uuesta bannerista & isommista kuvista.

6 kommenttia:

  1. Miten noi kuvat saa isommiks? voitko laittaa vastauksen sit mun blogiin kommentilla.?

    VastaaPoista
  2. Sulla on hieno banneri :;3 ja muutenkin blogi vaikuttaa ihan kivalta

    VastaaPoista
  3. ihana banneri (:

    silvercloudd.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. tykkääään tosi paljo tosta bannerista:)

    liisheleen.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. kiva blogi sulla :)

    http://annijapp.blogspot.fi/ käys kattomassa mun ja mun kaverin oma, liity lukijaks jos tykkäät :)

    VastaaPoista
  6. ihana banneri ! :-)

    http://lotsoffairydust.blogspot.fi/

    VastaaPoista