lauantai 24. elokuuta 2013

Saturday

friends
Pinja, Sanni, minä & Emma
sanni
Sanni
shopping Mooi! Tänään mulla oli tosi kiva päivä, käytiin Mikkelissä Sannin, Pinjan ja Emman kanssa. Tultiin pois viiden maissa, mutta Emma tuli sitten vielä meille. Yritin opetella tekemään kalanruotolettiä, vähän mielenkiintosen näkönenhän siitä tuli.. No enköhän mä harjottelemalla opi tekemään vähän siistimmän näköisen. Asiasta toiseen, oon tehny nyt aika paljon ja aktiivisesti normaaleja postauksia, joten haluaisitteko vaihteeksi jotain erikoisempaa? Ehdotuksia otan mielelläni vastaan tämän postauksen kommentteihin, toteuttelen niitä parhaani mukaan. Laitan muuten ihan tämän postauksen loppuun muutaman kysymyksen, olisi kiva jos viitsisitte vastata niihin kommenteissa! Oon muuten ajatellut taas muuttaa vähän ulkoasua.. Haluaisin tähän vaalean beigen / vaaleanpunaisen taustan, mutta bannerin ja leveyden kanssa tulee ongelmia. Myös kuvallinen banneri olisi kiva! Joo mutta se siitä. Huomenna oon Annikan kanssa (?) mikäli se voi olla, ja käyään varmaan taas jossain kuvailemassa. Ainakin tästä mun tänään ostamasta paidasta pitäisi saada tänne kuva. Ostin siis vaan yhden paidan, mulla meni yhteensä koko päivän aikana vain n. 25€, joka on multa aika ihmeellistä.

Vastailkaa näihin siis kommenteissa!
1. Millaisia kuvia haluaisitte postauksiin (asukuvia)?
2. Tekstibanneri/kuvabanneri?
3. Valkea/värillinen tausta?

- Roosa

  

6 kommenttia:

  1. Kiva postaus ja tee kuvabannerii!!!

    VastaaPoista
  2. Mun ilme tuossa toisessa kuvassa kertoo kyllä kaiken... :DD

    1. Asukuvia, taiteellisia kuvia:D, luonnosta kuvia, ja tietty sustakin kuvia :D
    2. Kuvabanneri! (Sä oot niin hyvä tekee sellaisen)
    3. Valkea

    (:

    VastaaPoista
  3. Ehdottomasti asukuvia enemmän!

    VastaaPoista