perjantai 2. elokuuta 2013

Friday

007 029 031 037 041 047 066 099 075 Mooi! Mä näin tänään pitkästä aikaa Susannaa. Menin niile kahdentoista aikoihin, käytiin ulkona kuvailemassa ja näin. Tulin kotiin n. viiden aikoihin ja olin sitten Annikan ja Alisan kanssa, käytiin kävelemässä jossain kameroiden kanssa ja menttin uimaan. Järvivesi on muuten viilentynyt ihan älyttömän paljon! Taas yksi asia, josta huomaa, että syksy on tulossa.
    Jokainen tietää varmasti sen tunteen, kun aamulla on kiire johonkin, mutta et löydä mitään päälle laitettavaa (vaikka kaappi olisikin täynnä vaatteita.) Mulle käy aina niin, tänäkin aamuna sovitin varmaan kymmentä eri asua, mutta päädyin kuitenkin siihen ensimmäiseen vaihtoehtoon; Ginan toppi, Bershkan farkut ja H&M:n ruutupaita. Toivottavasti tän mun vaateongelman ratkaisee Kuopiossa käynti, ollaan lähdössä sinne siis ensi viikon perjantaina. Mennään silloin mummon ja ukin mökille, ja lauantaina käydään Matkuksessa ja Kuopion keskustassa shoppailemassa. Mun olis tarkoitus löytää jotkut kivat farkut (ei, 15 paria farkkuja ei riitä), ihan perus toppeja, huppari (jospa taas opettelisin pitämään niitäkin päälläni), collegepaita, muutama kiva koru, valkea kynsilakka, uudet H&M:n massakengät (nykyiset on niin huonossa kunnossa), ohuita neulepaitoja, kännykän kuoret, farkkutakki ja ruutupaita. Voisin itseasiassa kohta katsella vaatekauppojen nettisivuja vähän etukäteen, että tiedän vähän minkätyylisiä etsiä.
    Tämän postauksen kuvat on muuten otettu Susannan kanssa, huomiseen postaukseen tulee kuvia, joita otin illemmalla Annikan kanssa. Oon vähän miettinyt muutaman erikoisemman postauksen tekemistä... Ainakin elämän aakkoset - ja kesän ostokset - postaukset olisivat toiveissa. Oon ollu kesän aikana tosi huono bloggaaja, en oo saanut aikaiseksi postata kun pari kertaa viikossa, jos sitäkään. Nyt aion ainakin kovasti yrittää muuttaa tätä tilannetta postaamalla parin päivän välein, aloitan vaikka sillä, että postaan kahtena päivänä peräkkäin.

Viettäkää kiva viikonloppu! (:
/140 lukijaa täynnä, sitten kun 150 ylittyy, tulee joku erikoispostaus!

4 kommenttia: