perjantai 23. elokuuta 2013

Outfit of the day



Paita H&M
Farkut Cubus
Huivi Pieces
Kengät H&M
Korut Nomination

Anteeks kamalsti tän postauksen kuvien laatu ja koko etenkin! En oo pystyny lataamaan tällä viikolla ollenkaan kuvia Flickriin, "file is timed out". Johtuu varmaan mun sairaan hitaasta koneesta.. Piti sitten ladata nää bloggerin kautta, käytin kokoa erittäin suuri, sillä alkuperäinen koko olis ollu liian iso. Mutta joo tosiaan, tänään oli ihan kiva päivä. Koulussa pelattiin pesistä, laskettiin suorakulmaisen kolmion sivun pituutta kulman tangentin avulla (?), puhuttiin jälleen kerran soluista ja poikettiin aiheesta ja tehtiin "meidän kulttuurimme" työt loppuun. Koulun jälkeen lähdin ulos Annikan kanssa, käytiin taas kuvailemassa. Pakko mainita vielä, meidän molempien bilsanopettaja & sen mies, joka on mun entinen fysiikan/kemianopettaja ajoi meistä ohi :D Sanon nyt varmaan miljoonannen kerran tän, mutta siis oon menossa huomenna kavereiden kanssa Mikkeliin, siitä sitten postausta viimeistään sunnuntaina. Ois kiva löytää muutama ohut neule, koska mulla on vaan pelkkiä normaaleja pitkähihaisia & vähän paksumpia villapaitoja. Ei mulla nyt muuta, viettäkää kiva viikonloppu!
-Roosa

9 kommenttia:

  1. Roosa, Roosa, Roosa... Eikö äiti opettanut että keskellä tietä ei saa seisoskella? D: voi käydä hullusti... et laittanu ees kuvaa mun tekemästä HIENOSTA vesiputousletistä ; o mutjoo.. huomista odotellessa : 3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei tainnu olla puhetta siitä : o mut hypättii sinne pusikkoon kun tuli auto (: nii en jaksanu siirtää kuvia kännykästä.... : D

      Poista
  2. Sait haasteen:
    http://anybodyisntperfect.blogspot.fi/2013/08/192-haaste.html

    VastaaPoista
  3. Ooi ihanii kuvii, etenkin eka oli hieno!

    VastaaPoista