torstai 29. elokuuta 2013

Leopard scarf

morning2 morning3 Moikka! Mun oli tarkoitus postata jo eilen, mutta Flickr ei taaskaan suostunut lataamaan kuviani, joten jätin sen sitten tekemättä. Mulla on ollu ihan normaali viikko, ei siis mitään erikoista. Otettiin eilen aamulla siskon kanssa muutamia kuvia kouluun kävellessä. Nää kuvat on siis otettu sen Canon eos 1100d:llä. Oon muuten itsekin huomannut, miten mun bloggausinto on pikkuhiljaa palaillut. Kesällä postasin vain pari kertaa viikossa, jos sitäkään. Nyt olen vähitellen tiivistänyt tahtia, sillä postaanhan lähes päivittäin. Haluaisin kovasti tehdä jotain erikoispostauksia, mutta en oikein tiedä mitä voisin tehä.. Oon toteuttanut tässä nyt kaveripostauksen, mydayn kuvina, kysymyspostauksen, huonevideon ja kuvapostauksen. Ei kellään sattuis olemaan ideaa erikoispostaukseen? Jos joltakin hyvä idea löytyy, sen voisi laittaa tämän postauksen kommentteihin. Voisin mahdollisesti alkaa toteutella niitä jo viikonlopun aikana. Ei mulla nyt tässä enää muuta, postailen varmaan taas huomenna, jospa mulla olis sitten vähän enemmän kuvia kuin nyt :D
-Roosa

9 kommenttia:

  1. Tee toinen kuvapostaus, ne on aina kivoja
    Tai lempivaatepostaus!

    Mutt kivoja kuvia! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lempivaattet - postauksen voisin tehäkki (: ja kiitti!

      Poista
  2. Noniin, tässä sulle:

    Lempivaate-postaus
    Fiilispostaus (Jos oot ilonen, kuvaa ilosia asioita ja kirjota kaikkee ilosta. Ja mistäköhän tämäkin idea tuli??) :DDd
    Kampauspostaus (-;
    Sisaruspostaus (Esittele Sanni) :D
    Eläinpostaus

    Mielikuvitusta... :Dd

    VastaaPoista
  3. siis teet ehdottomasti postauksen ruotsiks : DD

    VastaaPoista
  4. sä voisit... tehä sellasen postauksen ittestäs, mis kerrot kaikkee...

    kivoi kuvii again :)


    sarzunlife.blogspot.fi

    VastaaPoista