lauantai 27. joulukuuta 2014

Joululahjat 2014

gifts1 Olin jo pitkään toivonut saavani uudet sali/juoksukengät. Toiveeni toteutui, kun paketista paljastui pinkin/violetin sävyissä olevat Nike free 5.0 - kengät! Näiden ansiosta motivaatio urheiluun pysyy korkealla, tosin näiden testaaminen siirtyy valitettavasti hieman myöhemmäksi mun flunssan takia. Muiden blogeista lukemieni arvostelujen perusteella nämä kengät on tosi hyvät, joten innolla odotan, että pääsen salille tai lenkille nämä jalassa! gifts2 Nyt mun ei enää pitkään aikaan tarvitse ostaa uusia hajuvesiä, sillä pelkkiä Victoria's secretin body mistejä alkaa olla jo todella monta. Secret crush on sekoitus jääpäärynää, pionia ja persikankukkaa. Forever pinkin tuoksu on yhdistelmä vaaleanpunaista tuberoosaa ja päärynää. Pear Glacé taas on ihanan raikas tuoksu, jossa on sokeroitua päärynää ja cascaba - melonia. Mango Temptationissa yhdistyy mangon sekä hibiskus - kukan tuoksut. Tykkään kaikista näistä tuoksuista ihan tosi paljon, mutta lemppari on tällä hetkellä kuitenkin Mango temptation. gifts3 Gina Tricot on sellainen vaatekauppa, jossa tuntuu olevan aina jotain ostettavaa, juuri koskaan en sieltä pääse tyhjin käsin lähtemään. Mulla on tämä neule jo tummansinisenä ja vaaleanpunaisena, mutta koska tykkään siitä niin paljon, toivoin vielä yhtä lisää. Pidin tosi pitkän tauon collegepaitojen pitämisessä, mutta nähtyäni nämä Gina Tricotin nettisivuilla, mun oli ihan pakko saada sellainen. Näiden kahden paidan lisäksi sain lahjakortin kyseiseen kauppaan.gifts4 Tykkään olla aina kotona rennoissa vaatteissa, joten tää Cubuksen ihana, pinkki velourasu todellakin tuli tarpeeseen. Samoin nämä kaikki lämpimät sukat! Kotona ollessani pidän aina tuollaisia pörröisiä sukkia, ja mun kaikki entiset alkoivatkin olla jo aivan kamalan näköisiä. gifts5 gifts6 gifts7 Vihdoin mä sain ihanan pigmenttisen luomivärin, joka kestää pitkään kauniin näköisenä! Tässä Naked 2 - paletissa on 12 aivan ihanaa sävyä, joita olenkin jo lähes kaikkia ehtinyt kokeilemaan. Tykkään tosi paljon myös tuosta paletin mukana tulleesta, 2 - päisestä siveltimestä. gifts8 Mainitsin kerran autossa ollessamme äitille ihan ohimennen, että haluaisin One Directionin uuden Four - levyn. Olen kuunnellut tuon jo älyttömän monta kertaa, itse asiassa se soi mulla tälläkin hetkellä. Sain myös tuon aivan ihanan tuoksuisen kynttilän! Rakastan polttaa tuoksukynttilöitä huoneessani, joten tämäkin oli erittäin tarpeellinen lahja! Kännykän kuorikokoelmani sai lisäystä näiden Saralta saamieni kuorien ansiosta, jotka laitoin kännykkääni heti tämän kuvan ottamisen jälkeen. gifts9 Olin tosi pitkään katsellut juuri tätä korua kaupoista ja netistä, mutten koskaan tullut ostaneeksi sitä. Tää koru on ollut mun kaulassa nyt jokaisena joulun jälkeisenä päivänä just love it gifts10 Titan kanssa salilla käydessämme ollaan yritetty tehdä lihaskuntoliikkeitä siellä olevan ihan järkyttävän kokoisen jummpapallon kanssa kuitenkaan onnistumatta siinä. Onneksi mä sain nyt hieman pienemmän kokoisen pallon, joten tällä juuri sopivan kokoisella liikkeiden tekeminen onnistuu! gifts11 Luin viime keväänä äidinkielenopettajan suosituksesta tämän sarjan ensimmäisen osan, Punainen kuin veri. Mä luen kirjoja aika harvoin, mutta siitä mä tykkäsin tosi paljon! Nyt kaikki kolme osaa saatuani pystyn lukemaan loputkin osat. gifts12 Oon täysin addiktoitunut kaikkiin rasvoihin ja suihkugeeleihin ja kulutan ne todella nopeasti loppuun, joten niiden saaminen lahjaksi oli ihana yllätys! Kaikki näistä tuoksuu niin hyvälle

Näiden lisäksi sain paljon suklaata ja muuta karkkia sekä rahaa, mutta niitä en nyt alkanut kuvaamaan.

2 kommenttia: