maanantai 22. joulukuuta 2014

Joululahjatoiveet

wishes Oon ehkä vähän myöhässä tän postauksen kanssa, mut halusin ihan välttämättä tänäkin vuonna tehdä tällaisen!

1. Vaatteita -  Haluaisin itseasiassa juuri nuo kuvassa olevat paidat sekä niiden lisäksi Cubuksen velour-asun mieluiten pinkkinä tai tavallaan sellaisena korallinpunaisena

2. Kynsilakkoja - Tykkään tosi paljon kynsien lakkaamisesta! Musta tuntuu, että kaikki entiset lakat alkaa olla joko loppu tai kuivaneita, joten uudet kynsilakat tulisi todellakin tarpeeseen. Merkillä ja väreillä ei sinänsä ole väliä, mutta yksi ehdoton suosikkimerkki on O.P.I!

3. Lahjakortteja - Musta on aivan ihanaa mennä joulun jälkeen alennusmyynteihin shoppailemaan, joten lahjakortit on mulle just hyvä lahjaidea. Eniten toivoisin lahjakorttia mun lemppari vaatekauppaan, Gina Tricotiin!

4. Naked 2 - paletti - Oon halunnut tällaisen paletin jo tosi monta vuotta, mutta koskaan en oo saanut aikaiseksi etsiä mistään sellaista. Pitkään mietittyäni minkä näistä Naked - paleteista haluan, päädyin tähän kakkoseen. Mun mielestä tässä on tosi kivoja sävyjä, joita tykkään käyttää.

5. Victoria's Secret - body mistejä - Rakastan näitä VS:n body mistejä, joten toivoisin saavani muutaman lisää ♥ 

6. Nike free 5.0 - Tarvitsen uuden sali/juoksukengät, ja mieluiten haluaisin juuri nämä vaaleanpunaisen/pinkin sävyiset Nike free 5.0:at. Oon jo pitkään katsellut niitä blogeissa, weheartitissä ja nettikaupoissa, joten toivoisin niin kovasti saavani nämä!

Näiden lisäksi toivelistalta löytyy tietysti myös jokajouluiset toiveet, eli raha ja suklaa


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti