perjantai 26. joulukuuta 2014

Jouluaaton kuulumisia

christmas3


Tällä kertaa vuorossa olisi postaus mun jouluaatosta. Kuvia en pahemmin tullut ottaneeksi, mutta näillä mennään. Tykkään herätä aikaisin viikonloppuisin ja lomilla, joten olin pirteänä hereillä jo puoli kahdeksan aikoihin. Aamun vietin rennoissa collegehousuissa ja neuleessa joulupuuroa syöden. Muutaman tunnin kuluttua oli sitten alettava jo laittautumaan.
  christmas5

Mentiin perheen kanssa mummon ja ukin luokse syömään ja ylipäätään viettämään joulua. Pöydästä löytyi ihan perinteisiä jouluherkkuja - porkkana- ja lanttulaatikoita, kinkkua jne. Ruuan jälkeen, hieman myöhemmin iltapäivällä tarjolla oli taatelikakkua, joulutorttuja, pipareita ja tottakai myös suklaata.


christmas2

Kuuden maissa kotiin palattuamme oli lahjojen avaamisen vuoro. Niin kuin aiemmin kerroinkin, mulla ei tänä vuonna ollut kovin ihmeellisiä toiveita. Paketeista paljastui todella paljon kaikkia ihania ja tarpeellisia juttuja, joita olin jo pitkään toivonut saavani! Teen lahjoista hieman myöhemmin ihan kokonaan oman postauksen. christmas4

Lahjojen avaamisen jälkeen kävin saunassa ja katsoin perheen kanssa Joulupukki ja noitarumpu - elokuvan! Näin sujui siis mun jouluaatto :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti