lauantai 20. joulukuuta 2014

Joululoman aloitus

decootd4. ku81 decootd 072 ku82 ku83 decootd8. ku84 december 007 ku85 Heippa! Mun viikko on sujunut ihan samalla tavalla kuin kaikki muutkin. Tekemistä on siis ollut taas paljon, ellei välillä vähän liikaakin. Mun todistus oli ihan hyvä, keskiarvo laski puolella numerolla, mutta sitä osasinkin jo odottaa. Yks seiska, yks kymppi ja loput kasia ja ysiä.
Joulun mä vietän ihan vaan kotona perheen kanssa. Joulun jälkeen oon muutaman päivän kavereiden kanssa ja kotona, mutta uudeksi vuodeksi me ollaan menossa Kuopioon. Tammikuun alussa on lukioteatterin harkat - tässä lyhyesti mun suunnitelmat joululomalle.
Mun on nyt tullut otettua huomattavasti normaalia enemmän kuvia tässä jaksossa olevan valokuvauskurssin ansiosta. Oon tähän mennessä tykännyt siitä tosi paljon, se on just sellanen mulle sopiva kurssi; ei kirjoja, ei käydä pelkkää teoriaa vaan saadaan tehdä ja kokeilla uusia juttuja ja kyseisestä kurssista saa vain suoritusmerkinnän numeron sijaan. En ole siellä vielä mitään uusia juttuja oppinut, mutta uskon, että varmasti tulen paljon uutta oppimaan! Tämänkin postauksen kaikki kuvat tietysti asukuvia lukuunottamatta on valokuvauskurssia varten otettuja.

Ihanaa ja rentouttavaa lomaa ja toki myös joulua teille kaikille

4 kommenttia: