lauantai 19. lokakuuta 2013

When you need an A.N.G.E.L

Collage
Neule H&M 9,95€
Farkut Vero Moda 34,95€
Kengät Mekka 59,95€  44,95€
IMG_1112
Neule Vero Moda 39,95€ 19,95€
IMG_1169
Mooi! Mun syysloma on alkanut tosi kivasti. Eilen oli siis se disco, jota olin järjestämässä. Mun piti mennä sinne jo viideltä ja olla noin kahteentoista asti... Mutta joka tapauksessa siellä oli tosi kivaa! Iida tuli meille discon jälkeen yöksi, ei jaksettu kuitenkaan valvoa kamalan kauaa. Tänään päätettiin lähteä käymään Savonlinnassa, mutta pikainen käynti muuttuikin shoppailureissuksi. Mukaan tarttui kaksi neuletta, kengät ja farkut, jotka kaikki kuvissa näkyvätkin. Takin olen ostanut jo aiemmin, mutta siitä en ollut laittanut vielä kuvaa. Tännekin satoi sitten torstaina lunta, jota ei kylläkään ole paljoa - onneksi. Mun mielestä lunta ei tarvitsisi todellakaan tulla paljoa, vain sen verran, että maa on joka puolelta tasaisen valkoinen. Lomalle on aika paljon tekemistä, nimittäin ollaan maanantai-tiistai Helsigissä, käydään jossain vaiheessa Kuopiossa ja vielä parin kaverinkin pitäisi ehtiä käymään meillä. Kiva loma siis luvassa, rahaakin varmaan menee ihan kiitettävästi, sillä luvassa on yhteensä kolme shoppailukertaa, joista vielä kaksi on jäljellä. Mutta mukavaa lomaa kaikille, joilla se nyt on! (:

-Roosa
Muistakaahan kommentoida!

6 kommenttia: