maanantai 14. lokakuuta 2013

Life is ups and downs

usa1
Paita Anybody Collection 20€ (uusi)
Farkut H&M
Kengät H&M
Pipo 10€ (uusi, näkyy alemmissa kuvissa)
usa4 usa5 usa7 usa8

Mooi! Tässä postauksessa onkin nyt niitä eilen lupaamiani kuvia. Mun mielestä näistä kuvista tuli aika hyvin onnistuneita, vaikka käytiinkin ihan tosi lähellä ja pikaisesti kuvaamassa. Aikaa meillä meni siis vaan 15min, mutta onneksi tulos oli odotettua parempi. Latasin tähän koneelle yhden uuden muokkausohjelman, johon olen kyllä tosi tyytyväinen. En muokannut näitä kuitenkaan juuri yhtään, pelkästään kirkastin tai syvensin joidenkin värejä. Tausta tosin oli mun mielestä vähän huono... No, ensi kerran sitten paremmin. Huomenna pitäisi varmaan käydä ottamassa muutamat kuvat toisesta uudesta paidasta. Sen ostin aiemmin viime viikolla Osmotexistä ja olikin mulla perjantaina (?) päällä. Tänään oli kuitenkin ihan normaali maanantai - bilsaa, yhteiskuntaoppia, äikkää ja terveystietoa. Torstaina meillä on bilsankoe, apua! Pitäisi varmaan kohta aloitella lukemista. Torstaina nuokkarille, perjantaina disco ja Iida tulee meille yöksi, siinä mun tän viikon suunnitelmat tiivistettynä. Kiva viikko siis luvassa, jos bilsankoetta ei lasketa mukaan. Jossain vaiheessa pitäisi ehtiä käydä ostamassa hiusväri, toiveena olisi värjätä hiukset ennen syyslomaa. Niin kuin kolmanneksi viimeisestä kuvasta huomaakin, mun hiukset on vielä aika tummat alta, mutta eivätpä ole enää kauaa.

-Roosa

8 kommenttia:

  1. Wau miten upeita kuvia!! Sulla on tosi nätti hymy! : o <3

    VastaaPoista
  2. Ihan tosi hyvin onnistuneita kuvia!

    VastaaPoista
  3. Kivoja kuvia! Mut miksi muokkaat aina sun ihon tollaseks sileemmäks mitä se on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Näissä en oo muokannu ihoa ollenkaan, niinkun kyllä sanoinkin tossa tekstissä. Aika monesti se johtuu valotuksesta... : D

      Poista