perjantai 4. lokakuuta 2013

Blow your clouds away

052 056 058 073 075
Mooi! Melkein unohdin, että olin luvannut postata tänään. Vielä muistaessani tulin kirjoittamaan tänne. Mulla oli tänään itseasiassa tosi kiva päivä! Koulussa ei tapahtunut mitään kovin ihmeellistä. Meillä oli suunnistusta, jossa kyllä tuli pari muuttujaa.. Suunnistettiin Veeran ja Jennin kanssa ihan kirjaimellisesti puskassa ja löydettiin kaikki rastit, vaikkakin oltiin viimeisinä koululla. Kävelin vielä Annikan kanssa kotiin, joten tänään tuli ainakin liikuttua. Olin koko illan Annin kanssa, kateltiin YouTubesta kaikkia videoita ja tehtiin naurukuolemaa. Oli tosi kivaa nähä ihan kunnolla pitkästä aikaa! Huomenna sit uusiks. Viikonlopuksi en ole mitään erikoista suunnitellut, olen vaan kavereiden kanssa. Ensi viikolla mulla onkin jo TET, menen Pinjan kanssa yhteen vaatekauppaan. Meillä on nyt siis viikon tetti ja keväällä toinen viikon mittainen. Luulisin, että seuraavasta viikosta tulee kiva, mua vois kiinnostaa vaatekaupassa oleminen ihan kesätyönäkin. Pitää vähän kattoo nyt viikon aikana, että voisiko siellä kesällä jonkun viikon olla. Mutta sitten seuraavana viikonloppuna onkin jo kauneus ja terveysmessut, voi olla että sinne menee taas ihan kivasti rahaa! Silloin tulee ainakin näillä näkymin my day videona, varoitan jo näin etukäteen, että siitä ei välttämättä tule kamalan laadukas..

Muistakaa kommentoida!
-Roosa

4 kommenttia: