tiistai 7. toukokuuta 2013

Kuulumisia

Untitled Untitled My shoes 001
Moi taas! En oo viimepäivinä malttanu ollenkaan olla koneella, oon vaan ollu ulkona kun on ollu niin hyvä keli, aurinko paistaa ja lähemmäs 20 astetta lämmintä. Tottakai mun on pitäny lukee taas kokeisiin, koska tänään oli kemiankoe ja huomenna on mantsankoe. Seuraavan viikon maanantaina olisi luvassa saksankoe ja sen viikon torstaina enkku.. Aina näin viimesillä viikoilla tulee kamalsti kokeita! Nyt on kuitenkin pahimmasta, kemiasta selvitty. En oo nyt kuvaillu järkkärillä vähään aikaan, en oo jaksanu kantaa sitä pyöräillessä mukana niin oon kuvaillu kännykällä. Silläkin saa yllättävän hyviä kuvia. Nyt kun järvetkin on sulanut (ainakin täälläpäin) niin rannassakin viihtyy, varsinkin kun sellainen on vaan parinsadan metrin päässä meidän talosta. Olin eilen koulun jälkeen Jennin ja Viivin kanssa, oltiin eka niitten marsujen kanssa ja sitten meniin rantaan, istuttiin laiturilla ja juteltiin. Sama vähän myöhemmin Annikan kanssa, kun se sattu tulemaan sinne samaan aikaan kun minä ja mun sisko oltiin siellä. Enpä oo muuten laittanu Taikasta pitkään aikaan tänne kuvaa, mutta löysin äsken muutama päivä sitten otetun kuvan siitä, joten laitoin sen sitten tähän postaukseen. No eipä mulla tässä nyt muuta, postailen huomenna/ylihuomenna taas (:

4 kommenttia: