perjantai 31. toukokuuta 2013

Viimeinen kouluviikko

Untitled Untitled Untitled 001 048
Moikka! Enpä oo taaskaan tänne kirjotellu.. Oon vaan nauttinu ihanan lämpimistä ja aurinkoisista
 päivistä, käyny uimassa, syöny jätskiä ja näin. Tää viikko oli ihanan helppo, koulussa ei  tehty oikeastaan yhtään mitään, saatiin kaikki kokeet, palautettiin kirjat, käytiin jätskillä yms.. Ah tätä helpotuksen tunnetta, kun oikeesti ymmärtää, että enää ei tarvii lukea kokeisiin ja tehdä illat pitkät läksyjä. En oo vieläkään kunnolla sisäistänyt, että oikeesti huomenna saadaan todistukset, sitten lomalle! Tuntuu siltä, että vastahan me oltiin ekaa päivää kasiluokalla ja nyt tää on jo loppumassa. Tänä keväänä oon parantanu aika paljon koenumeroita ja tuntiaktiivisuutta, mihin oon tositosi tyytyväinen! Toivottavasti tää jonkinlainen panostus näkyisi todistuksessakin.
No ookoo, mitäs mä  ooon sitten tehny vapaa-ajalla? Kävin lauantaina Mikkelissä, ostin kännykkään kuoret ja joitain kesävaatteita. Sunnuntaina, maanantaina, tiistaina ja keskiviikkona kävin uimassa. On ollu tosi kivaa päästä pitkästä aikaa uimaan kunnolla! Tälle illalle mulla ei ole mitään ihmeellisiä suunnitelmia, käyn varmaan ulkona vähän kuvailemassa, dataan ja katson valmiiksi huomisen vaatteet. Nyt jo tässä vaiheessa kaikille tiedoksi, että olen 3.6-10.6 riparilla, joten silloin en voi postata! Riparin loputtua teen siitä sitten postauksen, varmaan 11.päivä. Mun rippijuhlat on 16.6, joiden jälkeen Sara jää meille noin viikoksi :) Ennen sitä mulla on vielä kampaaja, mulla on jo pientä suunnitelmaa, mitä haluisin hiuksilleni tehdä.. sen näkee sitten!

Menkää seuraamaan mua Instagramissa, tunnukset löytyy oikeesta laidasta aika ylhäältä! Voin seurata takaisin (:

6 kommenttia:

  1. Vähänkös toi teidän koira Taika on ihanan suloinen.(:

    VastaaPoista
  2. oijj taika on niin söpö<3<33<3<3<33<3<3<33<3<3<3

    VastaaPoista
  3. tui tui :3 taika on söpö :) kiva postaus!
    voi sie oot niin laiha... mie en viitti seisoo sun vieres, näytän vielä läskimmältä ku oon xDD


    sarzunlife.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii se Taika on (: paskat siä mikää läski oo, päinvastoin!

      Poista