lauantai 1. kesäkuuta 2013

Hyvää kesää! (:

Untitled Emma, Pinja ja Sanni (: ♥ todistus sunglasses 062
Hanna ja Jenni (: 065 Moikka taas! Ah tätä ihanaa tunnetta, kun vihdoin alkoi kesäloma! En mä nyt ehi kesäkuun alusta paljoa lomailemaan, koska maanantaina alkaa ripari. Kuitenkin, aamulla meijän piti mennä koululle kymmeneksi todistustenjakoon. Luokanvalvoja sano siinä aluks pari sanaa, sitten saatiin todistukset ja jätskit. Olin todistuksesta iloisesti yllättynyt, panostus kannatti ja sain keskiarvoni nousemaan 0.4:llä. Ennen se oli siis 8.6, nyt tasan 9, johon oon tosi tyytyväinen, sillä mulla ei oo ollu noin hyvä keskiarvo ala-asteen jälkeen. Otettiin vielä ennen lähtöä parit kuvat ulkoa kavereiden kanssa. Mulla ei tietenkään ollu sit kameraa mukana, joten otin kuvat kännykällä. Äsken chattailin jälleen Saran kanssa, koska Kik on hyvä keksintö :D Eilen meillä oli taas vaihteeks kivaa Saran kaa Skypessä, oltiin molemmat ulkona Skype päällä, ohikulkijat saatto kattoo, kun kävelin puhelin kädessä, kuvasin sillä itteeni ja höpötin jotain samalla.. No mut hyvää kesää kaikille, viettäkää kiva loma! Jos jotain kiinnostaa, niin tähän loppuun laitan mun todistuksen numerot. Kolme viimeistä kuvaa on otettu pari viikkoa sitten, kun oltiin kuvistunnilla valokuvaamassa, loput on tänään otettuja kuvia.
Tämä oli viimeinen postaus ennen riparia, seuraavan teen 10.6 jälkeen!
 
Käyttäytyminen 10
Äikkä 9
Ruotsi 10
Englanti 9
Matikka 9
Bilsa 8
Mantsa 9
Kemia 9
Terveystieto 9
Uskonto 9
Historia 9
Musiikki 9
Kuvis 9
Kässä 9
Liikunta 8
Kotsa 9

9 kommenttia:

  1. Vähä kivoi kuvii :) kiva mulla oli yhen kokonaisen
    numeron huonompi ka :-D:-D:-D

    VastaaPoista
  2. Oli sit iha pakko peittää toi sun toisen toisen nimes ;) :D

    http://myownlifebyanni.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii koska Helena ei oo kiva nimi :DD

      Poista
    2. Paljastit sen sittenki (;
      Ja parempi se ny on ku nää mun :D

      http://myownlifebyanni.blogspot.fi

      Poista
  3. Heh, piti peittää sukunimi ja toinen toinen nimi? Kaikki tietää ne!!
    Kivoja kuvia, taas kerran!


    Kik: sarzuraww
    Instagram: sarzuraww

    sarzunlife.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaa tutut tietää nii peitin ainaki sukunimen :Dd ja kiitti!

      Poista
  4. Mulla oli aikalailla samanlainen todistus :D kaikki muut oli 9 paitsi musiikki 10 :DD

    VastaaPoista