sunnuntai 17. helmikuuta 2013

Pikapostaus: sunnuntai

Mooi taas! Jes, vihdoin oon saanu kirjotettua ainakin vähän aktiivisemmin. En olis nyt oikein jaksanu tehä enää yhtään mitään, mutta kuitenkin tässä postausta naputtelen. Mulla on ollu aivan ihana viikonloppu! Tänään olin vahingossa laittanu herätyksen 08.30. Siivosin sitten siinä huoneen, puin, meikkasin, yritin laittaa hiuksia jotenki ja söin. Noin yhdentoista aikoihin lähdin Annikan kanssa ulos. Käytiin välillä meillä selailemassa vaatekauppojen nettisivuja, syömässä pannaria ja näin. Olin sen kanssa seittemään asti. Nyt oon vaan datannu, ja toki yrittäny opetella ruotsin epäsäännöllisiä verbejä. Ensi viikolla on luvassa taas kokeita. Torstaina saksa, perjantaina mantsa. Onneks hiihtolomalla lähetään Kuopioon, käydään tottakai Matkuksessa ja Ikeassa, sieltä sitten äidin vanhempien luo muutamaksi yöksi. Huomenna voisin taas (ainakin yrittää) tehdä postausta, joten huomiseen!

/MUISTAKAA TYKÄTÄ!

4 kommenttia: