keskiviikko 20. helmikuuta 2013

Parit laaduttomat kuvat

 
Voi ei, taas on jääny muutamalta päivältä postaukset tekemättä. Musta tuntuu, että postaan nykyään ihan liian harvoin. Haluaisin postata joka päivä, mutta aina ei vaan ole aikaa. Nyt mulla olis kyllä ollut, mutta en oo vaan jostain syystä postannut. Tää viikko on alkanu ihan mukavasti, ei oo onneks vielä ollut kokeita. Kuitenkin huomenna on saksankoe ja perjantaina mantsan. Tänään saatiin vihdoin matikankokeet takasin, 9- sieltä tuli ja kelpaa! Luulin etten osannu siitä mitään. Mun ilta menee varmaan niihin kokeisiin lukiessa, olen kyllä Annikan kanssa jossain vaiheessa, jos siis ehdin. Onneks hiihtoloma alkaa kohta, oon todellakin jo loman tarpeessa. Ei vaan jaksa enää olla koulussa.

NYT SINÄ, JOKA LUET TÄTÄ: Ole kiltti, ja kommentoi tuohon, että miten usein minun tulisi postata. Tarvitsen oikeesti lukijoiden mielipiteitä, että tiiän postaanko liian paljon/vähän.

11 kommenttia:

  1. Kaks-neljä kertaa viikossa on mun mielestä hyvä postausmäärä :)

    http://minttusblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. musta riittää, jos postaa joka toinen tai joka kolmas päivä. itellänikin on niin paljo kiireitä, että on tosi hyvä säkä, jos kerkeen joka toinen päivä postaamaan.

    sulla on tosi ihana banneri ja noi kuvat on tosi nättejä :) muutenkin tykkään tästä ulkoasusta ku on tämmönen yksinkertainen ja vaalea♥

    VastaaPoista
  3. hieno toi vika kuva! ja kiva banneri (:
    ite en oo sun lukija, niin en nyt taida sanoa mitään tohon postaus juttuun.

    VastaaPoista
  4. onnee tosta matikankokeesta ! ite olisin kans tyytyväinen tohon numeroon. sulla on tosi kiva banneri, kun tekstibannereista muutenkin tykkään. :-)

    VastaaPoista
  5. Vooi että miten ihana blogi, liityin lukijaks! Kirjotat tosi kivasti, otat upeita kuvia ja oot tooooosi kaunis :3 ♥ Mulla on muuten sama kamera kun sulla c: alan kyllä kommentoimaan aina sun postauksiin!

    lifeisclimbingbyella.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Postaat kyl ihan tarpeeks usein, ainakin mun mielestä!

    Ihana banneri! Saat luvan tehä mullekin(en ite osaa xD)

    http://sarzunlife.blogspot.fi/

    VastaaPoista