keskiviikko 12. kesäkuuta 2013

Photographing with my sister

020 032 Mun pikkusisko & minä (: 036 Minä & pikkusisko 073 076 084 hair 028 skype
Mooi! Ennätin vielä tässä välissä tulla kirjottelemaan postausta. Kävin eilen ja tänään mun pikkusiskon kanssa ulkona valokuvaamassa. Neljä ensimmäistä kuvaa on silloin otettuja. Oltiin samaan aikaan Saran kanssa Skypessä mun kännykällä. Ilalla jatkui Valehtelevien Viettelijöiden katsominen vaniljajäätelön ja marjojen kanssa (: Tänään päätettiin lähteä taas lenkille ja otin siinä samalla kameran mukaan. On ollu aika kylmä päivä, vaan n. +15 astetta, vaikka olikin ihan aurinkoista. Taas oltiin samalla Skypessä. niinkuin toisiksi alimmasta kuvasta näkyykin. Käväisin aamulla kampaajalla ottamassa vaaleita raitoja, ihan hyvinhän nää tästä vaaleni. Sisällä ei huonossa valossa ehkä niin hyvin nää, mutta ulkona kylläkin. Syksyllä sitten lisää vaalennusta!
Seuratkaa mua Instagramissa, mut  löytää sieltä nimellä rroosamariaaa

6 kommenttia:

  1. ihania kuvia ja oot tosi nätti!:)

    VastaaPoista
  2. Vähänkös noi kuvat on hienoja..(: oot kyllä siskos kanssa ihan saman näköinnen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos (: no kai me sit ollaan kun kaikki sanoo niin :D

      Poista
  3. Hienoja kuvia taas (: hyii toi miun kuva... :D

    VastaaPoista