tiistai 11. kesäkuuta 2013

Ripari 3.6-10.6

.. cookies
Tiian ihana paita c: ♥ hanna ja susanna Hanna ja Susanna koru minä ja sanni Minä ja sanni pinja ja meri Pinja ja Meri pinja ja sanni Pinja ja Sanni
quitar tiia ja kitara  tiia Tiia valamo
Moi taas pitkästä aikaa!
Olin viime viikon rippileirillä Joroisissa, Vanamolassa. Lähdettiin sinne maanantaina 3.6 n. klo 9 seurakuntatalon parkkipaikalta, bussilla. Perillä me valittiin huoneet, meidän huoneessa oli mun lisäks Pinja, Sanni, Tiia, Meri, Hanna ja Susanna. Lisäksi koko 25 hengen porukka jaettiin viiden ihmisen isosryhmiin. Meillä oli ruoka viidesti päivässä, n. 5h opetusta/päivä ja joka ilta sauna & uinti. Oli oikeesti tosi kiva leiri, oisin ehkä viihtyny siellä toisenkin viikon. Päivärytmiin tottui aika nopeasti, samoin kaikkiin opetuksiin.  Torstaina lähdettiin retkelle Heinävedellä sijaitsevaan Valamon munkkiluostariin. Pois lähdettäessä pysähdyttiin Jari-Pekassa ostamassa karkkia yms..Leirin aikana tuli kuvailtua tosi paljon, mulla on tällä koneella nyt 330 kuvaa Vanamolasta. Pakko sanoa tähän väliin, että meillä oli mahtava porukka, parhaat isoset, tosi hyvää ruokaa ja toki myös kivat ohjaajat (: Leiri oli kaikin puolin ihana ja ikimuistoinen!
Palattuamme takaisin tänne meillä alkoi konfirmaatioharjoitus. Käytiin siis sunnuntain konfirmaatiomessu kokonaan läpi. Ei se ehkä kuitenkaan niin monimutkainen ole, pitää vaan muistaa, että milloin pitää nousta seisomaan/mennä jonnekin. Päästiin sieltä n. puolen neljän aikoihin kotiin. Olihan se aika kiva tulla pitkästä aikaa kotiin!
Tänään kävin ihan yllättäen passikuvassa, äiti vaan keksi aamulla, että edellisessä passikuvassa oon 7v ja mua ei välttämättä tunnista enää samaks ihmiseks. No kyllä toi uus on kuitenkin edellistä parempi. Katoin siskon kanssa läppäriltä Valehtelevia Viettelijöitä, koska se osti 1. kauden DVD-boksin.

Ei mulla nyt enää muuta, tulin vaan kirjottelemaan riparista (: Tänään kävin siskon kanssa ulkona vähän kuvailemassa, joten niistä kuvista postausta sitten huomenna!

8 kommenttia: