maanantai 29. lokakuuta 2012

Ensilumi!

Tulihan se  sitten vihdoin myös tänne, kauan oli odotettu, kun tuntu että kaikkialla muualla on jo paljon lunta. Varsinkin Lapissa, kun pari kaveria + serkkuja asuu siel, nii on sanonu et tyylii 50cm lunta ja 15 pakkasta. No oon ihan onnellinen ettei täällä vielä oo nii kylmä :) Talvessa lumi on kivaa, kunhan sitä ei oo liikaa. Ja kylmyys :<
     No mutta nyt niitä mun kuulumisia.. En oo nyt voinu oikein postata, kun ollaan oltu vähän siellä ja täällä, kaikkee muuta kun kotona. Ja nyttenku tänään alko koulu, niin viikonloppu meni terveystiedon ja ruotsin kokeisiin lukiessa. Kiva kun heti loman jälkeen on kokeita.. Kuopiossa oltii torstai - lauantai. Käytiin siinä shoppailemassa, ei tarttunu mukaan lähes mitään, kun Mikkelissä on jo käyty kaikki samat kaupat läpi. Ostin kyllä tavlikengät ja takin, ja kaks villapaitaa. Oon huomannu et mulla on oikeesti joku pakkomielle villapaitoihin, aina tulee ostettua. No ainakin on lämpimi nyt kylmemmällä säällä. Kuopiossa tuli otettua aika paljon kuvia, ja parhaimmistoa laitan tähän postauksen loppuun taas.
     Nyt ei muuta erikoista oikeestaa. Tänään olin koko päivän Annin ja Annikan kaa, tehtii kaikkee kivaa :D Lähinnä oltiin ulkona, käveltii siellä täällä ja otettii sekalaisia kuvia, mutta pimeessä vähän hankala, koska mun kamera on mitä on... Onneks saan todennäkösesti joululahjaks järkkärin. Ajattelin ostaa Canon eos 550d, kertookaa mulle omia kokemuksia et onko hyvä kamera ja kannattaako ostaa? Ajattelin sitä kun se on nyt Anttilassa hyvässä tarjouksessa, n. 600€ + samaan hintaan ylimääränen objektiivi.

Nytten niitä kuvia Kuopiosta ja täältä kotookin. Muistakaa heittää kommenttia, liittäkää linkit omiin blogeihinne teijä kommenteissa nii kommentoin takasi. Ja jos tykkäsitte blogista nii liittykäähä lukijoiks!











                                                               /Roosa

3 kommenttia: