sunnuntai 15. kesäkuuta 2014

Kesäkuvia ja kuulumisia

pics11 pics10 pics1 pics2 pics3 pics4 pics5 pics6 pics8 pics9
Mun serkku, Sara oli meillä vähän reilu viikon. Meillä oli ihan huippukiva viikko- tuntui että, sinä aikana ennätti tehdä vaikka mitä. Käytiin Savolinnassa kuvailemassa ja syömässä jätskit ja Mikkelissä shoppailemassa vähän lisää kesävaatteita, meikattiin toisemme silmät kiinni, syötii aivan liikaa jätskiä, käytiin monta kertaa kuvailemassa, pidettiin pienimuotoinen piknik rannalla, uskaltauduttiin uimaan ihan sairaan kylmässä vedessä ja katsottiin ennätysmäärä elokuvia.

Yhtenä päivänä postilaatikkoon tipahti kirje koskien ensi syksyn opiskelupaikkoja ja luokkajakoja. Pääsin haluamaani kouluun, lukioon siis ja luokkakin vaikuttaa tosi mukavalta!
            
Sara lähti meiltä lauantaina. Lauantaina oli tosi huono sää, joten en vaivautunut koko päivänä edes ulos asti. Päätin viettää ihan kotipäivän katselemalla leffoja, mikä oli itseasiassa parempi kuin hyvä valinta. Tuollasiakin päiviä tarvitaan joskus - saa vaan olla ihan rauhassa  ja katsella leffoja

Tänää en sentään istunut koko päivää kotona, vaan olin Emman kanssa Jyväskylässä katsomassa Satin Circusta. Oli tosi kiva päivä! Kuvia tuli otettua ihan järkyttävä määrä, muistikortti täyteen. Saa nähdä jos mä jotain niistä kuvista laittasin vaikka seuraavaan postaukseen, mikäli siis jotakuta kiinnostaa!

6 kommenttia:

  1. "Viimeset kolme vuotta mun luokka oli 9B". Etkai sä nyt kolmea vuotta ysillä ollut? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho :D haha joo kiitos, onneks on aina näitä tarkkasilmäsii lukijoita!

      Poista
  2. Tee postaus niistä eilisistä kuvista, mä haluisin ainakin nähä niitä!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No juuuu voisin mä ainaki pari kuvaa laittaa :D

      Poista
  3. kivoi kuvia, ja peruskoodaukset on hyvin hallussa! :)

    VastaaPoista