sunnuntai 22. kesäkuuta 2014

Juhannus

mökiltä2 mökiltä3 mökiltä4 mökiltä5 mökiltä8 mökiltä9 Heippa! Mä vietin juhannuksen tällä kertaa mökillä. Yllättäen mun serkut & äitin vanhemmat tuli sinne meiän perheen kaa! Oli tosi kiva juhannus. Meil riitti taas Saran (ja Joonaksen) kanssa paljon tekemistä. Käytiin muutaman kerran aika pitkällä lenkillä, kuvailtiin tosi paljon, uitiin, pelattiin lautapelejä & korttia, katottiin leffoja ja sellasta :) Lähdettiin tänään pois mökiltä, tosin Sara ja Joonas on vielä meillä. Ne lähtee huomenna jossain puolenpäivän aikoihin. Sit ei ookkaan enää mitään tietoo, et millon me nähään seuraavan kerran. Voi olla muutaman kuukauden, puolen vuoden tai yli vuoden päästä. Välimatka on se juttu... Mun kameraan on muuten nyt kertyny ihan järkyttävä määrä kuvia, joita mielelläni julkaisisin täällä. Postauksia on siis tulossa vähän tiheämpään tahtiin - mikäli mä siis ehdin / jaksan postata. Ensi viikon mä oon viel tääl Suomessa, mut maanantaina 30.6 me lähdetään perheen kaa Itävaltaan, tarkemmin sanottuna Wieniin! 8) hahaa oon jo iha innoissani siitä!

Nii ja käykääs kyselee multa askis & instas saa mennä seurailee, mut löytää molemmista nimellä @rroosamariaaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti