tiistai 24. kesäkuuta 2014

Lomailua

kylällä2 kylällä1 postaus4 kylällä4 Mooi! Vuorossa olisi jälleen tällainen normaali postaus mun kuulumisista. Samalla saankin julkaistua näitä kameraan kertyneitä kuvia!

Sara ja Joonas lähti meiltä eilen. Heti ekana niiden lähdön jälkee mun oli ihan pakko siivota huone, en viihdy siellä ollenkaa jos se on vähänkin sotkunen! Jotenkin aina jonkun kaverin ollessa yötä mun huone on ihan järkyttävässä kunnossa! Käväisin siinä päivällä Sportiassa tarkotuksenani löytää uudet lenkkarit ja juoksuhousut. Molemmat löytyi ja niiden lisäksi vielä matalavartiset valkoiset Converset lähti mukaani. Mun on jo pitkään pitänyt ostaa sellaiset, mutta niistä on aina ollut kaikki koot loppu! Heti kotiin tultuani mun oli ihan pakko lähteä testaamaan uusia juoksuhousuja ja lenkkareita. Näin yhden lenkin perusteella molemmat vaikutti tositosi hyviltä!

postaus3 postaus1 Tänää vielä aamusta näytti siltä, etten taida tehä tänään oikein mitään. Kuitenkin mieli muuttu ja päätin lähtäe Iidan ja Sannin kanssa kylälle. Samalla tuli ostettuu myös kesän ekat mansikat, jotka oli muuten ihan sairaan kalliita! Niiden kanssa ostettiin suklaalevitettä, kaikkien meidän oli ollu jo kauan tarkotuksena maistaa mansikoita tuollasen suklaan kanssa. Suosittelen todellakin kokeilemaan, oli ihan törkeen hyvää! Kotimatkalla pysähdyttiin ottaa muutama kuva, mä kun raahaan kameraa aina joka paikassa mukana...

Ainiin, musta ois tooosi kiva tehä vaihteeks jotain vähän erikoisempia postauksia.
Laittakaa siis kommenttiboxiin ehdotuksia, toteutan niistä parhaimmat heinäkuun aikana!

4 kommenttia: