sunnuntai 20. huhtikuuta 2014

Yesterday

mikkeli1 mikkeli2 mikkeli3 mikkeli4 mikkeli5 mikkeli6 mikkeli8 Mooi! Kerrankin mulla on paljon asiaa & kamala määrä kuvia, jotka pitäis julkaista. Mut parempi näin! Kävin siis eilen pitkästä aikaa shoppailemassa, viime kerrasta alkoikin olla jo melkein kaks kuukautta. Menin Mikkeliin jo kymmeneksi. Yritin ettiä itelleni päättärimekkoo, mutta en löytäny mistään sopivaa. Joko mä oon sen suhteen liian vaativa tai sit oli vaa nii huono valikoima. Yheltä Inkan juna oli Mikkelis & olin sen kaa melkein puol viiteen. Oli toooosi ihana nähä, meil riitti koko aja paljo puhuttavaa jne Pakko nähä taas pian (-: Niinku aina, mä löysin taas kauheesti ostettavaa. Esittelen ne sit myöhemmin. Voisin huomenna tehä postauksen tän päivän asukuvista, tiistaina ostoksista ja vaikka sit keskiviikkona donitseista, joita leivoin tänään. Tänään on ollu ihan huippuhyvä päivä (muttei niin hyvä ku eilen :-D)! Aurinkoisen sään takia viihdyin hyvin ulkonaki. Yritettii Sannin kanssa kasata aamupäivällä tramppaa, mutta ei ihan onnistuttu. En tajuu kui se voi olla nii vaikeeta! Trampan kanssa luovuttamisen jälkeen päätettiin majottautua rannalle kuuntelemaan musiikkia & kuvailemaan, mikä oli muuten harvinaisen hyvä päätös! Sieltä kotiuduttua me leivottiin donitseja, joista tuli tosi hyviä & hienon näkösiä kotitekosiks :-D Hui, tulipas nyt paljon tekstiä normaaliin verrattuna! Mut niinku sanoin, mulla olikin paljon asiaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti