sunnuntai 13. huhtikuuta 2014

So this is what it feels like

april3 Collage1 lemmetakeaselfie5 Collage2 Moikka! Tää on ollut ihan huippuhyvä viikko, edelliseen verrattuna ainakin. Mulla muuten käy aina niin, että kerron yhdessä postauksessa aina koko viikon tapahtumat. Jospa mä nyt yrittäsin alkaa postata taas vähän aktiivisemmin...
Tän viikon aikana Ikke vastas mun kommenttiin Facessa & vastas kans kahteen twiittiin, ei huono :D Ostin m&g lipun 13.6 olevaan Loop live - konserttiin, can't wait  Keskiviikkona meillä oli enkun koe, joka toivon mukaan meni hyvin. Nää kuullunymmärtämiset ei kylläkään oo ihan se mun juttu. Torstai skipataan, ei tapahtunut mitään ihmeellistä. Perjantaina jäin päälle tunniks valmistelee & pitää kahviota, jonka jälkeen menin kotiin. Sanna oli meillä siis koulun jälkee. Melkein tehtiin naurukuolemaa yhen iPhonen kamerasovelluksen takia :D Lähettii siinä puol kasin aikoihin Näkymättömään yöhön (sellane tapahtuma), jossa meni lähes kahteentoista. Oli ihan mahtava ilta, koska glowparty! Koko viikonlopun oon vaa ollu kotona, ei oo tapahtunu mitään erikoista. Ens viikonlopuks onki sit paremmat suunnitelmat, mut siitä lisää myöhemmin (;

-Roosa

4 kommenttia: