maanantai 17. maaliskuuta 2014

Weekend

friends1 friends2 friends3 friends4 friends5 friends6 Moikkamooi! Mun oli tarkotus tehdä tää postaus jo eilen, mutta arvatkaa vaan jaksoinko muutaman tunnin yöunien jälkeen...? Joo, mutta nyt suoraan asiaan. Mulla oli tosi mukava hauska viikonloppu kavereiden kanssa! Melkein koko perjantai meni leipomiseen, onneks Anni oli alkuun auttamassa (vaikkakin ne muffinit oli aivan kamalan näkösiä) :'D La-su olin kaverilla yötä yhden toisen kaverin kanssa, oli tosi kivaa! Tuli ainakin naurettua toinen toistaan tyhmemmille jutuille. Eilen mä vaan kotiintulon jälkeen lagasin koneella ja yritin vähän katella tän päivän koulujuttuja. Menin ihan liian aikaiseen nukkumaan, minkä takia en varmaan saa tänä iltana unta millään ku ei väsytä. Mulla on vielä muutamat julkaisemattomat kuvat varastossa, joten palaillaan taas parin päivän kuluttua :)

-Roosa

2 kommenttia: